Na een tijdje stopte een auto vlak bij ons.Hij deed het raampje open en vroeg:'Mag ik vragen hoe ik naar de kermis kom??' Voordat ik kon antwoorden zei een meisje van 15 naast de man:' Pap, moet ik echt mee naar die stomme kermis?''Ja want anders ga je alleen maar aan justin bieber denken.':antwoorden de man.Ik zei:'Volg de borden maar.' 'Bedankt'zei de man. 'Ik wou dat ik een handtekening van JB had.'zei de dochter sip. Justin liep naar de auto toe en vroeg:'Heb je een pen zodat ik een handtekening kan zetten.' 'Ben jij de echte justin?' vroeg het meisje. 'Ja ik ben de echte justin bieber.Ik ben nu even ondergedoken bij Menno de Vries want ben de fans even beu.Dus je moet echt niet aan iemand vertellen dat ik in nederland ben anders komen de fans meteen naar me toe.' 'Ik zal het niet doorvertellen.'zei het meisje. We namen afscheid en gingen weer naar school toe. Op school aangekomen hingen we onze jas op en wachtten tot de les begon. Alles ging goed tot dat we bij maatschappijleer kwamen.Halve wege de les vroeg de meneer wie er fan was van justin bieber. Ik stak mijn hand als eenige op. Iedereen ging propjes naar mij gooien,schelde mij uit en zeiden dingen over justin die niet waar waren. Ik kon veel hebben maar toen barste de bom ik werd helemaal boos. Ik stond op en riep boos:' Waarom respecteren jullie mij niet gewoon hoe ik ben?' En liep huilent de klas uit. Justin volgde mij en we pakte onze jassen en gingen naar huis. Ik fietste heel erg hard mijn ogen waren vol met tranen. Op eens hoorde ik Justin roepen:'Kijk uit!' Ik keek voor me en zag een vrachtwagen aankomen. Ik kon niet meer remmen,het was te laat. Ik botste tegen de vrachtwagen en alles werd zwart.

Reageer (2)

  • Forestsoul

    Dit is zoo spannend!

    1 decennium geleden
  • xxNouk

    spannent , spannent , spannent !!
    snel veder !!! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen