De volgende dag kwam eraan. La Push. Iedereen ging er heen. Ik ook. Helaas gingen de Cullens niet mee. Bella zou wel meegaan. In de pauze had iedereen het er over. 'Ik surf niet alleen op het internet' zegt Eric lolbroekachtig. Iedereen praat een beetje verder als Bella naar het eetgedeelte loopt van de kantine. Ik loop er ook heen, alleen naar een ander kraampje. Dan komt Edward naar Bella gelopen. ik luister met hun mee. 'Eetbare kunst?' zegt hij. Bella's appel valt van de kraampje en Edward schopt op het perfecte moment de appel weer omhoog. 'Bella.' zegt hij en hij geeft de appel aan haar. 'Dank je.' zegt bella en het is even stil. Dan praat er iemand recht in mijn oor zodat ik niks meer hoor. Het is Suus. 'Hoi.' zeg ik. 'Heei.' zegt Suus. 'Mag ik er even bij?' zegt ze. Alsof ik nooit haar beste vriendin ben geweest. Dan luister ik verder naar Bella en Edward. 'Dat is voor superhelden' zegt Edward. Shit. Ik heb een deel gemist. 'Wat als ik nou niet de held ben maar de slechterik?' zegt hij dan. 'Dat ben je niet. Dat probeer je alleen te lijken. Om mensen op afstand te houden. Als een masker. Kunnen we niet gewoon...rondhangen?' zegt Bella. 'Iedereen gaat naar het strand. Ga mee. ' zegt ze. Dan loop ik naar de Cullens. Ik weet al dat ze niet meegaan. Jammer. Ik had graag met Alice (nu een van mijn beste vriendinnen) en Jasper (mijn hart smelt als ik aan hem denk) willen rondhangen. 'Haai.' zeg ik en ik ga zitten. 'Hoi Amy' zegt Rose. Emmett komt ook aangelopen. 'mijn plek' zegt hij. 'Ik ga al hoor..' zeg ik en ik pak er een stoel bij. Ik ga weer zitten. 'Waarom gaan jullie eigenlijk niet mee?' vraag ik. Er worden allemaal dingen door elkaar gezegd. 'We houden niet van water'. 'Het is een beetje druk'. 'Zand irriteert ons'. 'wow.' zeg ik. 'Wat is het nu echt?' zeg ik dan. 'uhmmm...' zegt Emmett. 'Laat ook maar xD' zeg ik.

Reageer (2)

  • MeggieVamp18

    Woohoo, weer een hoofdstuk ^^
    Echt leuk :D
    Snel verder ^^ ^^

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder!!!!!
    haha funny!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen