{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and fourteen.]
Selena’s ogen twinkelden,maar dit leek gewoon te mooi om waar te zijn.Dit kon niet anders dan een droom zijn.’Wat zei je?’vroeg ze om te weten of dit wel waar was.’’Ik hou van jou,’zei Peter die nog altijd vuurrood was,’Ik ben verliefd op jou.’Selena wendde zijn vaste blik af en keek naar de andere kant.’Dit moet een droom zijn,’mompelde ze.’Een nachtmerrie?’wilde Peter weten.’Neen,’besloot Selena,’Dan zou dit de prachtigste droom zijn.’Peter keek haar niet-begrijpend aan.’Als dit dan toch een droom zou zijn,kan ik die van mij ook vertellen,’zei Selena zuchtend.’’Hoe bedoel je?’vroeg Peter verward.’Mijn prachtigste droom kan toch niet slecht gaan worden,’zei Selena,’Straks word ik in mijn kamer wakker,en is alles zoals het was.Ben ik nooit hier geweest.’’Selena,’Peters lippen vormden haar naam zoals het hoorde als hij het deed,’Dit is geen droom.Dit is echt.’En raakte met zijn hand haar wang aan.Die wel echt,en warm aanvoelde.’Dat proberen personages in je droom je wijs te maken,’Selena was niet te overtuigen.’Als dit een droom is,dan ben ik echt Peter Pan,’zei Peter grijnzend en ging op zijn knie zitten,’Selena Rose.Ik hou van jou met mijn hele hart en ziel.Probeer dat te begrijpen.Ik kan niet zonder jou.’’Zie je dat dit een droom is.’’Als het toch een droom is,kan je toch gewoon zeggen wat je voor mij voelt?’’Ja,’Selena vouwde verlegen haar handen op de rug,’Ik hou ook van jou,Peter.Al vanaf het begin.’Peters glimlach werd breder en breder:’En dan moet ìk denken dat het geen droom is?’Selena glimlachte.’En kan ik met iets bewijzen dat het geen droom is?’vroeg Peter.’Bewijs maar,’zei Selena.Peter grijnsde en drukte zijn lippen op ze hare.Het was geen droom,de intense gevoelens en het gevoel van hun lippen was té echt om een droom te zijn.’Woohooow!Go Pete!’schreeuwde iemand van achter de struiken.’Ed,zwijg!’zei een andere geïrriteerde stem streng.
Reageer (5)
Nee hé ze zitten er nog steeds
1 decennium geledenOoh - Mein - Guudnez.
1 decennium geledenEd, hóe kun je je joelen.
Dit deeltje is het deeltje waar elke fan van op heeft gewacht, Gill.
Edmund! stomme flapuit!
1 decennium geledenuhm Raven staat er niet he?
want ander moet ik mezelf schoppen, en dat is lastig. whaha we zijn wel gemeen zeg, mensen bespieden mag niet. oke het mag wel , maar alleen als ze slecht zijn zoals Jake.
weiteren
Edmund steek gvd een dweil in zn mond Zo het moment verkloten >-<'
1 decennium geledenWat poepig.
1 decennium geledenHahaha, ze staan daar nog steeds.
Ik zie het echt zo voor me; Ed die begint te joelen.
Snel verdééér!
xx