Hoofdstuk 1
"pak maar in jongens dat was het voor vandaag"riep ik terwijl ik me drumstokken opbergten.
mijn naam is Zack Fair,en ik ben drummer,ik drum al mijn hele leven,en speel nu ongeveer al 4 jaar samen met mijn vrienden in onze band genaamd "Dying Bride" mijn beste vriend Lars,speelt de gitaar,Patrick de Bass,en Jake,is onze zanger.
ons verhaal richting de top,en mijn verhaal richting bijna de ondergang van mijn leven. het begon bij het goede nieuws dat we 4 april,2009 kregen,we mochten ons eerste optreden spelen in een kroegje ergens in Loon,het stelde wijnig voor maar toch,het was een begin,dus 2 dagen daarna,stonden we er dan iedereen was uitgenodigd,op het kleine podiumpje speelde we alsof ons leven er van af hing,door te beginnen,met een klapper het nummer "sleep Behind Windows"ging het dak snel los,we sloten ons concert af,door het rustige nummer "Life Will Always Find A Dead End" toen we dat aflsoten,met een uitgerekte drum riff,en wat gepingel van Lars op het gitaar.
zack :"koppen bij elkaar jongens"
Lars: "fuck jongens,dat ging rete goed"
Jake: "ik voel me nu echt een god"
Lars: "jake,kop dicht,je bent niet de held vanavond,dat is patrick,die heeft dit geregeld"
Zack: "jongens!"
Patrick: "wat is er Zack?"
Zack: "koppen dicht,opruimen,en een pilsje pakken,dan praten we straks wel over hoe goed het ging"
Lars: "deal"
Patrick: "ishgoed"
Jake: "zeg opschiete jongens ik wil me biertje"
Zack: "jezus,jake,jij verander ook niks"
* half uur later*
daar zaten we dan,naardat jake als een speer alles op ruimde om aan ze bier te komen,die ik mocht betalen want hetwas mijn idee,ik moet echt niet vaker iets bedenken,
gingen we het hebben over hoe goed ons optreden ging,en dat was rete goed goddomme shit he!,ik heb noch nooit met zoveel passie op me vellen lopen rammen,en het mooie is dit optreden levert geld op met een beetje geluk heb ik straks een dubbel bass pedaal,want dat was het eerst volgende wat we gingen kopen uit de kas van de band,zodat we een nieuwe stage in kunnen met onze muziek.
dit gaat nog wat worden,vanaf nu gaat alles berg op waarts,we gaan het maken
(wordt vervolgd
Er zijn nog geen reacties.