Ik had enorm zin in de volgende dag. Eindelijk lunch samen met Jasper. Mijn hart smolt. Ik kon bijna niet in slaap komen gisteren. Dan word ik geroepen. Het is Suus. O jaah. Die zou met me mee rijden. Gauw ren ik naar beneden. Ik zwaai even naar Suus en pak gauw mijn tas en jas. Dan ren ik naar haar toe. 'Sorry, tijd vergeten' zeg ik meteen. 'Uhm... Amy.. Vind je het erg als ik morgen met iemand anders meerij?' zegt Susan. Op dat moment knapt er iets in me. Ze moet eens weten wat een moeite ik voor haar doe! En dan komt ze met zo'n smoesje aanzetten? Ze kan ook gewoon zeggen dat ze geen vriendinnen meer wil zijn. Mij best. 'Nee hoor.' antwoord ik. De rit verliep stil. Ik natuurlijk boos en Suus... Die zat de hele tijd te sms'en met een andere vriendin. Waarschijnlijk gingen de sms'jes over hoe saai ik wel niet ben. Op school ren ik meteen weer weg.

In de lunch loop ik langzaam richting het tafeltje van de Cullens. 'Hoi' zeg ik. 'Hoi Amy' zegt Jasper meteen. Ik ga zitten. Ik heb het gevoel dat ik rood word. 'Eten jullie niks..?' vraag ik als ik zie dat niemand een hap neemt. 'Nee, we eten iets anders, iets speciaals.' Zegt Emmett. Meteen snauwt er iemand naar Emmett. Ik gniffel. 'Welk vak heb jij straks?' vraagt Alice. 'Uhmmm... Volgensmij geschiedenis..' antwoord ik. 'Oow leuk! Dan kunnen we samen zitten!' gilt Alice van blijdschap. Jasper maakt een gebaar van: zij is een beetje gek richting Alice. Ik begin te lachen. 'Wat is er zo grappig?' vraagt Alice. 'Ow niks....' antwoord Jasper. Dan geeft Alice een zoen aan Jasper. Om de een of andere rede blijf ik vrolijk en wil ik niet weglopen. Vreemd. Dit heb ik nou nooit. Langzaam eet ik verder. Dan staat Emmett opeens achter me. Hij tikt me op mijn rug. 'Boe xD' zegt hij. 'Haha.' antwoord ik. Dan zie ik das Susan naar me kijkt. Ik vind dat ze kan oprotten. Ik heb andere vrienden nu. Dan gaat de bel. 'Kom!' roept Alice meteen. Jasper, Rosalie en Edward hebben een ander vak. 'Tot de volgende pauze' zeg ik. Dan loop ik met Alice (en Emmett helaas... xD) naar de klas toe.

Reageer (3)

  • Hopjesvla

    emmett is howt <333
    xD

    1 decennium geleden
  • Catmom

    aaaahhh!!!
    verder plaese??!!!
    ik neem abo!!(lol)xD
    xxxxike(dance)(H)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    haha, maar Alice en Jazzie zijn nog bij elkaar??
    zo heeft ze toch nooit een kans??
    snel verder!!!!
    haha, arme Amy... wel vaaaaaaaag hoor!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen