Hoofdstuk 2.
lees het maar gewoon hihi

(K)

*Bel gaat*

Je komt uit school en fietst naar huis.
Onderweg naar huis kreeg je een lekke band.
Maar het interesseerde je allemaal niet.
Want op een of andere manier voelde je je goed.
Niet met tegenzin om naar huis te gaan wat je meestal altijd hebt.
Nee, je voelde je blij.
Thuis aangekomen zit je vader je aan te staren en vraag; waar hing jij nou weer uit?
je antwoord netjes: mijn band was lek.
Ik zal hem straks wel plakken.
Je vader kijkt je raar aan en zegt ga naar boven en maak je huiswerk.
Je knikt en loopt naar buiten.

Boven aangekomen:

Je ligt op bed en denkt aan james.
Zou hij nu aan je denken?
Opeens trilt je telefoon.
Je word uit je gedachten gehaald,
je hoopt dat het james is maarja hij heeft je nummer niet eens dus hoe kan die je bellen,
je kijkt op je telefoon en ziet dat het Anna is. Je beste vriendin belt en je neemt op.
Anna: ey Alicia wassup? wat ben je aan het doen schat? Jij: uhm niks eigenlijk ik moet leren van mijn vader maar no way dat ik dat ga doen. Anna: kom mee s'avonds naar het feestje Rachelle. Ze geeft een feestje in de discotheek D&'N ( day and night). Jij: ja gezellig om 8 uur sta ik aan je deur.
Anna: oke byeeee.
Je staat voor je kast en weet niet wat je aan moet doen. Dan zie je dat sexy topje wat je bijna nooit aan hebt gehad. Je bent onzeker met dat truitje maar je weet dat james ook zou komen dus aan doe je het wel!

7 uur :

*tring*
Anna: ey let's go.
Jij: aight then, jullie lopen samen er heen want het is toch maar 2 straten weg.
Je kijkt en ziet de drukte al.
Je geeft je cadeautje bij de ingang af en loopt naar binnen.
2 jongens lopen op jullie af met maskers op.
Je zegt al : geen interesse....
anna: Alicia laat je plezier nou niet verpesten. en anna is weg met 1 van de jongens en begint al te dansen.
Die ene jongen met de masker op blijft staan en vraagt hoezo geen interesse he?
jij: doe eerst je masker af.
hij trekt zijn masker af en ja hoor, het blijkt james te zijn. Je smelt van binnen en de gevoelens komen weer. Hij: Zin om te dansen :$ ? Jij: tuurlijk met jou wel.
Hij: nu toon je wel interesse en knipoogt naar je. Je smelt van binnen en gaat de dansvloer op. Het sexy slowjam liedje nobody van keith sweat staat op en je voelt je aangetrokken door hem. Hij gaat achter je staan en slaat zijn armen om je middel. Iedereen gaat schuifelen en je schuurt met je lichaam tegen hem aan. Hij vind het zo te zien wel sexy want hij knipoogt en houd je stevig vast.
Je denkt: beland ik nu in de hemel?
Na een paar dagen sta ik gewoon te dansen met de jongen die ik altijd al leuk heb gevonden.
Je draait je om en leunt tegen ze borst aan.
Dan kijken jullie in de ogen aan en dan pas zie je hoe mooi zijn ogen zijn.
Hij komt dichterbij met zijn hoofd en geeft je een lief teder kusje op je mond.
Je legt je hoofd weer op zijn borst en jullie schuifelen verder.
Anna komt langs je geschuifeld en knipoogt naar je en steekt je duim op.
je moet lachen en kijkt in zijn ogen.
Hij kijkt je aan en kust je weer, je voelt hoe zijn tong naar binnen wilt komen.
Je laat zijn tong naar binnen komen en voelt hoe zacht en teder hij je je tong zoekt.
Dan doet hij zijn ogen open en lacht.
Dit is de beste avond ooit in je leven.

volgende hoofdstuk komt er snel aan!
(H)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen