Draco richtte zijn toverstok op je...
Je zoektte deking maar,...

Enjoy

Je keek angstig rond. Je zweette op je gezicht.
Draco, laat haar met rust, riep Hermelien.
Opeens sprong Harry op Draco en liep je zo snel je kon met Hermelien naar binnen.
Verdomme Harry, verpest niet alles! Harry keek hem vragend aan. Hoezo?
Ik wou dat ze onder de indruk was, dat ik sterke spreuken kan zeggen.
Harry en Ron begonnen te lachen. Door haar bang te maken zal ze je niet leuk vinden hoor, zei Ron lachend.
Ron en Harry liepen naar binnen gevolgd door Draco.

Sorry Cho, zei Draco. Het geeft niks, zei je. Hermelien paktte Cho mee naar de kamers. Hey Harry ! De vrolijke stem die Harry altijd leuk heeft gevonden.
Ooh Hoi, Ginny. Ginny keek hem lachend aan.
Ik ga nou maar weer, Zei Harry en hij liep weg met Ron. Verliefd?, zei een stem.
Ginny keek om en zag Loena staan. Euh Nee.
Loena begon te lachen. Ik ben helderziend dus je moet het niet ontkennen. Ginny stond op en liep weg. Loena pakt haar hand vast. Au, je doet mij pijn!
Hij wordt verliefd op iemand die niet jou is, zei Loena. Dat kan mij niet schelen, riep Ginny.
En ze liep boos weg. Wow Loena, wat heb je gedaan?, vroeg Harry. Loena keek naar hem en liep weg. Wat een creep, zei Ron.
Harry schoot in de lach. Je kwam naar beneden en zag Harry lachen. Je bent grappig als je lacht, zei je. Dankje, zei Harry lachend.
Je draaide je om en gaf Harry en kus op de wang.
Thank you, om me te redden van Draco, zei je in zijn oor en liep weg.
Hermelien knipoogde naar Harry en Ron begon te lachen.


Deel 2
Binnenkort komt deel 3!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen