Ik loop naar buiten. Lekker rustig is het nog. Ik loop wat te luisteren naar mijn IPod en dan komt Bella naar buiten. Ze gaat bij haar auto staan (die nog steeds op MIJN plek staat...) en luistert ook wat naar muziek. Ondertussen kijkt ze naar Edward. Hmm. Het valt me nu pas op dat hij hier staat. Hij staat verderop, bij zijn auto. Op dat moment gaat alles heel snel. Tyler rijd de bocht om met zijn busje, glijd uit, en botst precies tegen Bella aan, of.. Dat lijkt alleen maar zo. Edward komt supersnel (wow. Hij ook al...) aangerend en houd het busje tegen. Met zijn hand! Hij drukte het weg met zijn hand! Dan springt Edward weg en doet alsof hij daar helemaal niet geweest was. Ik ren naar Bella. 'Ik heb het alarmnummer gebeld' zeg ik door alle drukte. Tyler steekt in alle paniek zijn bloederige hoofd door het raampje, 'Het spijt me, Bella, ik raakte in paniek...'.

ik weet niet meer hoe het gebeurt is, maar ik ben in het ziekenhuis op de gang aan het wachten. Bella is binnen. Ze zag er niet vreemd uit. Logisch. Ze is gewoon niet geraakt door dat busje. Tyler is er slechter aan toe. Hij heeft wel een flinke smak gehad. Toch vind ik Bella zieliger. Iedereen deed alsof ze gewoon bijna dood was gegaan. Terwijl ze eigenlijk niet is geraakt. Dan zie ik dat Carlisle naar buiten komt. Hij loopt naar Edward en Rosalie. Die een vreemde ruzie blijken te hebben. 'Had ik r moeten laten doodgaan?' zegt Edward. 'Het gaat niet alleen om jou, maar om ons.' zegt Rosalie kattig. 'kom mee naar m'n kamer' zegt Carlisle dan. Op dat moment komt Bella het hoekje om kijken. De Cullens kijken haar aan. 'Kan ik je even spreken?' vraagt ze. Rosalie wil iets zeggen, maar Carlisle onderbreekt haar 'Rosalie...'. Rosalie en Carlisle lopen weg. Edward loopt naar Bella. 'Wat?' zegt hij. 'Hoe was je zo snel bij mij?' vraagt Bella. 'Ik stond naast je, Bella.' Zegt Edward alsof ze iets geks zegt. Tss. Hij loopt gewoon smoesjes te vertellen. 'Nee, je stond bij je auto. Verderop.' Bella heeft duidelijk ook door dat hij liegt. 'Niet waar' zegt Ed. WAT IS HIJ GEMEEN! HIJ DOET GEWOON ALSOF ALLES NIET GEBEURT IS! Ik wil bijna naar ze toe lopen als ik me bedenk. Dan weten ze meteen dat ik hun aan het bespieden was. Dat doe ik dus toch maar niet... Ik pak een krant en luister verder. 'Wel waar!' schreeuwt Bella bijna. 'Bella, je hebt je hoofd gestoten. Je bent in de war' liegt Edward verder. 'Ik weet wat ik zag.' zegt Bella. 'Wat zag je dan?' vraag Ed. 'jij... Hield dat busje tegen. Je duwde het weg met je hand' zegt Bella ongeloofwaardig. 'Dat gelooft niemand' zegt Edward weer. ''Ik wou t' niemand zeggen. Ik wil alleen de waarheid weten'. 'Kan je me niet alleen bedanken?' vraagt Edward. 'Dank je' Zegt Bella onmiddelijk. 'Je laat 't er niet bij zitten he?'. 'Nee'. 'Geniet dan van je teleurstelling' zegt Edward gemeen. Nah. Aardig is hij niet bepaald. Dan moet ik aan Suus denken. Ik heb haar al een poos niet gesproken. Ze komt nooit meer bij mij met de lunch zitten. Hopelijk laat ze me niet stikken. Dan komt Bella aangelopen. 'Kom je..?' vraagt ze. 'Ja.' zegt ik en ik loop mee.

Reageer (1)

  • JayDick

    leuk hoofdstuk!!!!
    snel verder!!!!!!!
    ..
    ik wil dat ze snel die Date met Jazzie heeft xDxDxDxDxD
    heeft Jazzie eigenlijk iets met Alice of niet??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen