Hooooofdstuk 1.
ik schrijf pas verhalen en hier begin ik dus ook mee.
kijk maar of jullie het wat vinden,
reacties please (A)

je naam is : Alicia.

(K)

Daar zit je dan, in de klas rond te kijken,
niet met je hoofd bij de les,
maar bij die ene jongen waar je allang op bent.
Alleen je krijgt zoveel aandacht van jongens,
dat je het gevoel krijgt dat hij je maar een vies meisje vind.


ALICIA'S POV:
*bel ringt*
iedereen loopt langzaam de klas uit.
je staart naar buiten en loopt dan maar naar je kluisjes, waar jeroen een jongen weer om je aandacht vraagt. Je zegt al snel : geen interesse en loopt verder, hij vraagt je nummer en of je zaterdag wat te doen hebt.
je flipt uit en zegt kunnen jullie me nooit met rust laten?
james de jongen die je altijd leuk hebt gevonden kijkt je aan en merkt dat je je niet op je gemakt voelt.
Voor het eerst loopt ie naar je toe en zegt tegen jeroen. Ey, wil je haar met rust laten?
Zaterdag gaat ze al wat met mij doen en lacht.
Je kijkt hem aan en kan je ogen niet geloven.
Hoe komt het dat hij opeens interesse in je toont.
Jeroen loopt weg en zegt: veel plezier met haar! james begint te lachen en zegt: nou nou je hebt wel veel jongens aan je nek hangen he? Je bloost en zegt: ik ben er heus niet trots op ofzo hoor hahaha. Hij lacht en loopt weer weg. Jij denkt : shit, praat die eindelijk tegen mij verpruts ik het. Je gaat zitten op een bankje en vraagt je af wat hij nu denkt.

JAMES'S POV:

je loopt weg van alicia en kijkt nog een keer om. Je vraagt je af hoe zij nu over je zou denken. Je vind haar een heel aardig meisje,
maar snapt haar soms niet echt. Wilt ze die aandacht nou van jongens of wat is er met haar?
veel vragen gaan door je hoofd maar je denkt er niet meer aan en loopt naar je klas toe.

ALICIA'S POV :

je zit in de klas en droomt alweer verder weg met je gedachtes, je kijkt hem aan en toevallig hebben jullie oogcontact,
jullie blijven elkaar een lange tijd aankijken en je voelt de kriebels weer omhoog komen.
Zijn blik hmm er is iets speciaals aan.
als hij je aankijkt zie je vertrouwen en echte liefde. Maarja net alsof hij je leuk gaat vinden. Als je zo naar hem kijkt vraag je je af wat hij nu zou denken. Dan word je uit je oogcontact gehaald door je leraar.
Leraar : ALICIA wat zit je nou weer te staren.
Is james je vriend of wat is dit nou weer?
je komt hier in de les om op te letten.
dus let op of je kan de klas uit.
en dat geld ook voor jou James.
Jullie verbreken de oogcontact en hebben geen oogcontact meer gehad. Jij denkt: waarom val ik op hem, waarom is hij zo perfect?

VOLGENDE DEEL KOMT MORGEN!!
want het is een beetje laat hahahaa


(H)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen