{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and ten.]
’Dat scheelde maar net!’zei Gabrielle snel.’Ja,’zei Selena,’Dat is waar.’’Selena,het is mijn verjaardag,weet je nog.Je moet de waarheid vertellen,’zei Gabrielle rustig.’Wat!Oh,oké.Over wat?’vroeg Selena nieuwsgierig en keek naar Jared.’Ik wil vragen.Ben jij verliefd op Peter,’vroeg Gabrielle met grote ogen die naar het antwoord snakten.’Ik,oh,oké dan,’gaf Selena toe,’Ik mag niet liegen.Ja,ik ben het.’Gabrielle’s ogen twinkelden:’Jaaaaaaa!Ik wìst het!Maar jij wilde het niet vertellen!’’Ja hoor,’zuchtte Selena,’Maar schreeuw het niet van de daken,wil je?’’Neen hoor,’zei Gabrielle lachend,’Alleen als jij het tegen Peter zegt.’Selena verstijfde.’Ik zal nog wel zien.’Gabrielle grijnsde en hield zich goed vast aan Jared.’Jullie zijn hieeeeer!Veeilig!’gilde Lucy,’Gabrieeeeeellleeeeeeeeeee!’en ze knuffelden elkaar.’Zie je wel,’zei Selena lachend tegen Peter,’We zijn hier.’’Hoi!’zei Raven vrolijk.’Maar nu komt er wel echt oorlog he?’vroeg Edmund,’Als ze het te weten komen.’Bella sloeg triest haar ogen neer.’Ze weten het,’zei Gabrielle stilletjes,’Daniël en Jake kwamen aan.Daniël kwam achter mij,gelukkig kon ik snel genoeg op Jared springen maar Jake greep Selena.Hij zoende haar maar mijn zusje was slim en stampte hem op een pijnlijk plekje.’’Daniël?’vroeg Bella bitter,’Mijn broer?’Selena knikte.’Woohoow!’Caspian lag op de grond van het lachen,’Goed gedaan,Selena!Dat doet pijn.’’O,weet je het wel zeker?’vroeg Raven plagerig,’Anders wil ik wel laten voelen dat het pijn doet hoor.’Caspian knikte en ging dichter bij Susan staan,die nu moest lachen.’Dan denk ik dat we moeten gaan oefenen,’zei Peter en iedereen was akkoord.’Boogschieeten!’zeiden Bella en Susan enthousiast.
Reageer (3)
Maar van Peter én Selena weet minstens één iemand van hun liefde, dus als Gabrielle het aan Lucy verteld kunnen ze weer koppelen! Yeeey.
1 decennium geledenDie 2 moeten echt gaan bekennen, anders moet je gewoon Susan erbij halen zoals je het bij mij en Edmund hebt gedaan. Man, ik zit hier te ontploffen! Ik ga ook Jake vermoorden hoor, Raven hou een stukje over! Jaja, boogsschieten, ik in Peters arm schieten als hij niet toegeeft. En ook in die van Daniel en Jake.
1 decennium geledenJEEE eerste react. Goed gedaan Selena, dat gaat flink blauw worden bij Jake
1 decennium geledenen ijs blokjes kennen ze niet daar, of wel? hoop het niet, ander lijd ie minder pijn. Peter vertel het nou! of je gaat een uur lang vliegen met Raven
weiteren bitte