15.
Ik zat met Lisa aan een tafeltje in de kantine. Allebei waren we stikzenuwachtig. Vandaag waren de auditie's sterker nog, ná de pauze waren de auditie's. De bel ging, als teken dat de pauze nu echt was begonnen. Ryan en Chaz kwamen al naar ons toeglopen gevolgt door Cailin. 'Christian en Justin moest nog even blijven.' Zei Chaz. Lisa en ik knikte.

Het duurde nog maar een paar minuten voor de bel ging en Justin en Christian waren er nogsteeds niet. Van Christian vond ik dat nogwel het ergste. Eerst zoenen en dan latenvallen... De bel ging als teken dat de pauze was afgelopen. Chaz, Ryan en Caitlin gaven mij en Lisa een knuffel. 'Jullie komen wel door die auditie's heen, we weten het zeker. Succes sweeties.' Zeiden ze alle 3. Chaz gaf Lisa nog snel een kus en toen liepen Lisa en ik naar de gymzaal. 'Waarom heeft hij je nou nogsteeds niet gevraagt ?' 'Ik weet het niet, maar daar maak ik me op dit moment ook niet druk om. Met die kus van hem moet het zéker lukken.' Ja, kon ik dat ook maar zeggen. 'Lisa, Bianca!' Lisa en ik draaide ons om. Achter ons stonden Justin en Christian. 'Succes!' Zeiden ze tegenlijk. Justin gaf me een knuffel en Christian gaf Lisa een knuffel. Daarna gaf Christian mij een knuffel en Justin Lisa. Nu moest het ook mij zéker lukken!

Reageer (1)

  • Zomerr

    <<33 Sommige zijn echt goed By de ema's Il0ves0mepeepsz..

    K wil nu ook in Spain zijn :(

    Viva la spanjaa:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen