How can I can get rid of this trouble? 25
Het is alweer drie maanden geleden dat ik uit Amerika ben vertrokken, samen met mijn ouders.Ik heb daar alles achter gelaten, familie en vrienden, Dash waar ik nog vele vragen bij had, en mijn verleden.In deze drie maanden had ik ook weer mijn spraak terug gekregen en was hard bezig om Spaans te leren wat toch moeilijker bleek te zijn dan gedacht.
Ik had al vele mails gekregen van mijn vrienden en ik heb het antwoorden heel lang uitgesteld.Pas in de tweede maand durfde ik terug te mailen omdat we te horen hadden gekregen van familie dat we veilig waren, al waren sommige nog naar ons opzoek.Natuurlijk dachten we er ook aan om weer terug te keren naar Amerika, maar dat bleef voor nog een tijd uitgesteld, want helemaal vergeten door die inrichting waren we niet.Misschien zouden mijn ouders wel opgepakt worden en word ik meegenomen door die verplegers.In ieder geval zouden deze vakantie, de kerstvakantie onze familie en een aantal vrienden hierheen komen.
'Espa!Joy!' Breng ik blij uit wanneer ik ze uit hun gate zie lopen.Gillend rennen Joy en ik op elkaar af en knuffelen elkaar stevig.Al snel laten we elkaar los en sla ik mijn armen om Espa heen die me een stukje van de grond aftilt.'Megh en Fini wilden ook heel graag komen, maar je weet hoe het bij hun thuis eraan toe gaat'. Zucht Joy en ik knik.Megh had het minder breed dan de meeste mensen, niet dat ze problemen hadden, ze kwamen prima rond, maar het was moeilijk voor hun om een vakantie te nemen of om even op en neer te gaan.En Fini mocht gewoon niet veel van haar ouders, haar ouders waren echt rijk en waren ook heel vaak weg.Fini haatte haar ouders en deed daarom ook vaker dingen die haar ouders haar verboden.
Eenmaal thuis trek ik Joy en Espa mee naar boven naar mijn kamer waar al matrassen klaar lagen.'Hier slaap ik, samen met jullie!' Zeg ik gelukkig terwijl mijn armen de lucht in zwaaien.
BOH! Eindelijk is de proefwerkweek voorbij!En dat is dus ook meteen de reden waarom ik niet heb geschreven voor een lange tijd.Ik hoop dat jullie het me vergeven(flower)
Reageer (2)
super spannend ik wil weten waar dash blijft snell verderrr
1 decennium geledenokee... ........................................................................................ het was een heel lange tijd. hoe lang duurde die proefwerkweek wel niet?
1 decennium geleden