Bedankt Bill.
Waarom maak je van mijn leven zo’n puinhoop? Je duwt me steeds meer en meer de put in. Ik weet het, het is niet je bedoeling. Maar toch, je doet het. Ik kan de laatste tijd geen weg meer met mijn gevoelens en met mezelf. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik blijf steeds wachten, maar het lijkt elke seconde meer en meer pijn te doen. Je moest eens weten wat je me allemaal aandoet, gewoon door jezelf te zijn. Je bent perfect Bill… té perfect. En de dingen die je zingt, het maakt me soms nog depressiever. Besef je wel wat je zingt Bill? Besef je het wel? Je zingt gewoon mijn gedachten, mijn gevoelens, mijn emoties, mijn alles.
Ik weet het niet meer Bill. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb soms dagen dat ik gewoon heel de tijd in mijn bed wil liggen en nadenken over alles. Weet je dat je me soms tot het uiterste kan drijven? Je laat me soms dingen doen die ik niet wel. In alles speel je rol, in elke beslissing dat ik neem, in alles wat ik doe.
Soms denk ik wel eens hoe mijn leven zou zijn moest je er niet geweest zijn. Ik denk een hoop gemakkelijker. Maar toch, zonder jou zou ik niet zijn, wie ik nu ben. Ik zou vast totaal iemand anders zijn. Maar jij hebt me voor een groot stuk gemaakt tot wie ik nu ben Bill. Maar toch is er altijd die vraag : Wat als … ?
Ik denk dat ik al te diep gevallen ben om er nog uit te komen. Weet dat ik al lang in deze situatie zit,Bill. Het is gewoon geworden. Die gevoelens die ik heb, de negatieve en de soms positieve over jou, zijn een gewoonte geworden in mijn dagelijkse sleur
Maar toch dankzij dit alles, blijf ik je graag zien. Je bent mijn wereld, mijn alles.
Bedankt Bill … Echt bedankt.
Reageer (2)
ik vind het echt erg om te lezen hoe je je nu voelt. en nog steeds vind ik dat je de kans moet wagen
1 decennium geledenLieve lieve lieve Maaike,
1 decennium geledenAnd again.. Alweer ben zo aangedaan ;s
Ik weet maar al te goed hoe je je nu voelt en ik wil er echt alles aan doen zodat je je weer beter voelt! Echt!
Maar ik vrees gwn dat ik er de kans niet toe zal krijgen.. En dat doet me pijn.. Het doet me pijn dat ik jou zoveel pijn zie leiden en dat ik er niets kan aan doen ):
Maar je moet wel weten, ik ben er altijd voor maar echt altijd!
Keep on fighting and keep on smiling, honey <3
ild xx