{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and nine.]
’Shh,shh,’zei ze wanneer ze aankwam bij het kasteel en sprong af het dier.’Blijf hier.Ik ben direct terug,paardje.’’Mijn naam is Jared,zoals Hoge Koning Peter al heeft gezegd,’zei het paard met een lage stem.’Oh,’Selena verschoot,maar toen bedacht ze zich dat dieren hier konden spreken.’Gabrielle!’gilde ze,’Gabrielle Rose!’Het bleef even stil maar dan leunde Gabrielle bleekjes over het balkon.’Selena?’vroeg ze,en aan haar stem te horen had ze heel weinig geslapen.’Gabrielle,’zei Selena stil en blij,’Kom.Peter,Lucy en de anderen zijn bereid ons terug te nemen.Dat is beter denk ik,na wat er gisteren is gebeurd.’’Ja!’zei Gabrielle slaperig maar vrolijk.’Ik pak een koffer.’’Stil dan,’zei Selena fluisterend.Ze praatte alsmaar zachter.’Selena,pak aan!’zei Gabrielle en liet een soort koffer op de grond vallen.Jared hinnikte omdat hij verschoot.’Gabrielle,klim snel.’Gabrielle klom op de regenpijp maar viel er af,van haar moeheid.’Gabrielle!’gilde Selena en kon haar net vangen.Samen vielen ze op de grond.Doordat gegil kwamen er mensen naar buiten.’Wat is..!’vroeg een jongen met donkerblond haar,Daniël.’Selena!’zei Jake en greep haar arm.Gabrielle kon snel genoeg met de koffer op Jareds rug springen die wegliep van Daniël,maar niet zover van Selena.’Héhé,zo kwaad gisteren?’zei Jake duivels.’Laat me los!’zei Selena,terug.’Wacht,’zei Jake en drukte zijn lippen terug tegen de hare.Ze kokhalsde.’Jake,’zei Daniël die dichter bij Jared probeerde te komen,’We hebben geen tijd voor spelletjes.Jake’s lippen gingen weg en keken haar vals aan.’Dat is waar,verrader,’zei Selena en voor ze het wist,stampte ze tegen zijn middelste.Jake kermde het uit van de pijn en Selena sprong snel op Jareds rug en reed weg.Op het moment dat ze niet meer te volgen waren,kwam hun vader buiten.Kijkend naar Jake,die nog altijd erg veel pijn had,en Daniel,die zat te schelden.
Reageer (2)
Hahahahaha. Go Selena!
1 decennium geledenVoorzover ik het weer kan Daniël Koning van het Schelden en Vloeken worden.
1 decennium geleden