Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and eight.]

’Aaaaaaah Selena!Je bent hieeeeer!’gilde iemand ver weg.Al snel kwam die stem dichterbij en knipperde ze met haar ogen.Lucy stond met open mond enthousiast te gillen.’Jaja,Luus,’mompelde Peter,’Het is goed,het is goed.’Selena lag in dezelfde positie als toen ze in slaap was gevallen.Met haar hoofd op Peters borst.Maar dan in de zetel,klaarblijkelijk had Peter dat gedaan.’Wat hoor ik?Selena is hier?!’vroeg een vrolijke Bella die de trap afstormde,’Selenaaaaaaa!’en knuffelde haar met Lucy.’Selena?’vroeg Raven en kwam ook aanstormen.Zij was bij hen gebleven omdat dat het beste leek wat de oorlog betrof.Na haar kwamen de rest ook kijken.Omdat Raven bij hen was,en bij Lucy sliep moest Peter zoiezo op de bank slapen.’Wat is er gebeurd?’vroeg Susan bezorgd.En Selena vertelde het hele verhaal van gisteren opnieuw.Ze luisterden vol begrip en vonden ook dat als zij en haar zusje wisten dat genoeg was.Opeens kreeg Selena een brok in haar keel.’Gabrielle,ik moet Gabrielle gaan halen.’’Neen,’Peter greep haar hand en liet haar terug zitten.’Weet je wel wat je vader kan gaan doen?Hij gaat je daar vasthouden!’’Niet als ik stil ben!’’Je gaat niet!’’Ik doe wat ik zelf wil!’gilde ze,’Ik ga mijn zusje halen en jij kan me niet stoppen want je bent geen baas over mij!Je bent geen familie,of wat dan ook!’’Selena heeft gelijk,’zei Raven,’En het is eigenlijk ook niet leuk voor Gabrielle dat ze er alleen zit en op vragen moet antwoorden.Als Selena wilt gaan,mag ze dat risico nemen.’’Dan ga ik mee,’zei Peter vastbesloten.’Neen,’Selena nam zijn hand,’Weet je wel dat mijn vader je zal willen vermoorden?Als hij je ziet,ben je eraan,en als Jake ernog is.’Ze huiverde.’Dan neem je Jared terug.’zei Peter en sleurde haar mee.Met de gelukwensen van de anderen.Zodra ze veilig en wel op Jared zat zei Peter;’Ik hoop dat het lukt.En je daarna terug naar hier komt.’’Tuurlijk,’zei Selena en trok aan de teugels.Jared begon in galop te lopen.

Reageer (2)

  • HARREH

    'En doe alsjeblieft voorzichtig.' -Kusje-
    Oeee, dat had hij nog even moeten doen. (A)

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Die papa van d'r laat haar echt niet gaan, god, soms lijkt hij Glozelle 2 wel.
    Weetje, ik ben nu echt wel benieuwd naar mijn zogenaamde broer... (duivel)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen