{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and seven.]
Het kon haar allemaal niet meer schelen.Ze wilde terug,waar de mensen haar de les niet voortschreven.En dat was haar vader.Zij wìst dat de Narniërs goed waren,en dat was genoeg.En dan Jake,hij had zijn belofte niet gehouden.Het was gewoon voor die domme zoen.Hij was echt dom.Een dom blondje.Omdat ze best wel snel liep kwam ze ,wat voor haar snel was,aan bij het kasteel.Ze klopte aan en ging aan dicht bij de deur zitten.Na iets wat een kwartier leek te zijn ging de deur open en viel ze naar binnen omdat ze tegen de deur was aan het leunen.’Selena?’Peter stond daar.’Peter!’zei Selena blij en stond op.Tot ze doorhad wat Peter aanhad.Een pyamabroek,en dat alleen.Hij stond daar in zijn blote bovenlichaam en ja,het was wel erg gespierd.’O,’zei Peter beschaamd toen hij het doorhad,’O,sorry!Sorry!’en nam snel een deken en wikkelde dat er rond.’Is n..niets,’zei Selena bibberig,’Ik..,,Ik draai me wel even o..om..,doe..,dan maar i..iets gewoons aan.’Peter keek haar bezorgd aan en ging even iets zoeken.Ze voelde zijn warme hand op haar schouder.’Klaar.’Snel keek ze om.’Ehm,’zei Peter die een of andere Narniaanse bloes aanhad,’Caspian laat overal dingen rondslingeren.’Selena lachte bibberig en begon te huilen.’Hé?Selena?Wat is er!’vroeg Peter bezorgd.’Ik..,’Selena omhelsde Peter,’Mijn vader heeft ontdekt dat we weg waren.En Jake is een vuile verrader.En en,hij zegt de hele tijd slechte dingen,allemaal door Glozelle,ik kan het niet meer aan.’’Ik wist dat Jake niet goed was,’zei Peter rustig,’Maar als jij en Gabrielle weten dat het niet zo is,dan is het goed.’’Gabrielle!’zei Selena bang,’Gabrielle is hier niet!Oh neen oh neen!Gabrielle is hier niet!Neen!Ik kan mezelf nooit vergeven!’’Rustig,’zei Peter en Selena legde haar hoofd op zijn borst en snel viel ze in slaap.Ze had nog niet geslapen.
Reageer (3)
Dat wisten Gill & Nathalie stiekem wel al.
Want[url=http://3.bp.blogspot.com/_uklineVK_iY/SFLVHg-gr8I/AAAAAAAACQs/vfk7X_JjUpU/s400/william_moseley.jpg[/url] William/Peter heeft een sixpack. [/url]
[url=http://cdn.buzznet.com/media/jj1/2006/04/william_moseley_shirtless/thumbs/william-moseley-shirtless02.jpg[/url] Whoeeeehoeee. [/url]
Jammie, jammie. 1 decennium geleden
hier zouden ze moeten zoenen, maar ik kom straks weer, myn ma wil dat ik er af ga. 0_0
1 decennium geledensnel verder.
JEEEEE,goed stuk. en zeis bij Peter. nu moet hij het tegen haar zeggen, anders kom ik hem in het meer gooien. Muhahah ik ben gemeen
1 decennium geledenweiteren bitte.