Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and six.]

From the first moment when I heard your name
Something in my heart came alive
You showed me love and no words could explain
A love with the power to
Open the door
To a world I was made for.

’Ehm..Selena?’vroeg Gabrielle toen ze terug aan het Andalusiaanse kasteel waren,’Hoe geraken we terug boven?’’Hoe dénk je nou?’zei Selena daarop,’Klimmen terug.’Gabrielle staarde bang naar de regenpijp.Snel greep ze het grijnze plastic en probeerde omhoog te klimmen.Dat ging niet zonder problemen.Verschillende keren slipte ze er bijna af maar uiteindelijk kon ze met een bang hartje het balkon bereiken.Dan was het Selena’s beurt.’Oh neen,mijn schoen is weg!’zei ze,’Die zal wel gevallen zijn van Jared.’Ze hadden het paard terug naar Narnia laten gaan,paarden zijn slimme dieren,ze weten de weg naar hun thuis altijd.Selena klom ook,en het scheelde een haartje,of ze was op de grond gevallen.’Zo,’zei Gabrielle toen Selena zuchttend op de kamer was,’Nu moet je wel de waarheid vertellen.’’Ja,’zei een bekende stem achter hen,’Dat vind ik ook.’Ze draaiden zich bang om en zagen hun vader staan.En tot hun afgrijnzen,ook Jake.’Jake komt aanbellen,’zei hun vader,die rood werd van kwaadheid,’Om met jou te spreken,Selena.Daarom kom ik naar hier,omdat jullie toch niet waren aan het slapen,dat wist ik wel.En dan moet ik te weten komen d at jullie niet hier zijn!Hebben jullie ook wel enig idee hoe ongerust ik wel niet was!Dit flikken jullie niet nog een keer!Waar zàten jullie in hemelsnaam!’riep hij voor het hele land.’Papa,we..,’Selena kon zo snel niet een smoes bedenken.’O,ik denk dat ik het wel weet,’zei Jake vals,’Thomas en zijn groepje zeiden dat Daniëls zusje Bella koningin was geworden van Narnia.En Selena en Gabrielle kennen de Narniërs dus zullen ze daarheen geweest zijn.’’Jake!’gilde Selena beschuldigend.’Dat is dus een bevestiging!’schreeuwde hun vader,’Heb je enig idee hoe gevaarlijk dat is!Wat er had kunnen gebeuren als ze het slecht bedoelden!’’Ze zijn niet slecht!’schreeuwde Selena dan weer tegen hem,op een hoog toontje.’Ja,wat jij hebt met de Hoge koning..,’mompelde Jake.’Verrader!’Gilde Selena.’Wàaat!Dit is het toppunt!Wat heb je met hem?!’Gabrielle ging bang op haar bed zitten.’Ik ben bevriend met hem!Hij is erg aardig maar dat weet jij niet!’Selena’s stem sloeg een toon hoger aan.’Selena,luister!’zei haar vader en greep haar bij haar armen vast,’Zij zijn slecht.Ze doen zich goed voor maar op een moment ben je dood!Ze kunnen niet met ons overweg,en jij moet niet ‘bevriend’ met hen worden!Ze zijn niet goed voor jou!’’..S.Stop,’zei Selena en ze proefde zoute tranen.’Neen!Ik stop niet voordat jij bij je zinnen komt!Het zijn tirannen.’Ze kon het niet meer aan,en liep weg.’Selena!Kom terug!’hoorde ze haar vader zeggen maar ze liep weg,naar buiten.Naar Narnia.

Reageer (4)

  • Eef95

    Ik ga die vader van hun wel eens vertellen dat hij er helemaal naast zit. Peter is lief en al de rest ook.

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Stoute Jake, Stoute Papa.
    Arme Selena, Arme Gabrielle.
    Nu is Gabrielle alleen met de gemenerds. :|
    Arm kind.

    1 decennium geleden
  • AlphaRaven

    JEEE, Selena loop weg.:maar ze laat haar zusje achter :O naja die komt vanzelf ook wel. ondertussen in Narnia. Een boze Raven pakt de tandenstoker van rippertjip en begint Pete te porren, niet te hard natuurlijk. voor haar gevoel doet ze het zacht. als ze heel hard prikt, voor haar gevoel ben je zo goed als dood. xD ben heel lief hoor.

    maar net op het spannendste stuk, vind ik dan, komt er geen nieuw stuk. en ik heb behoefte aan afleidig. heb net mijn enkel verzwikt :|
    en ik moet zo naar mijn werk, ff twe ekeer een honf uit laten en verder op de bank tv kijken en ijs eten xD heel erg chill werk, hoop dat ik nog in mijn schoenen pas. :| ubercoole legerkisten xD onder een ROKJE. :D

    nouja snel verder. Raven Estragon wordt ongeduldig. :| en ik kan helaas morgen pas weer lezen. :(

    1 decennium geleden
  • Pylae

    WEG-LOPEN! WEG-LOPEN! WEG-LOPEN! (nerd)
    Goh, kent Jake Daniël nu opeens? They are best friends, i think so.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen