06-Poseidon
Iets gaan eten met een paar lekkere chicks na een dag surfen is het beste wat er is. Eerst nog een paar grieten meenemen en enjoy. Ze konden me ook helemaal niet weerstaan: ik was namelijk de knapste gast en meest getalenteerde surfer van het hele strand.
'Hey.' zei ik met een grijns tegen een knappe brunette. 'Heb je zin om met me mee te gaan eten?' 'Oh, oke.' zei ze verlegen. 'Kom je nog?' vroeg ik en sloeg mijn arm om haar heen.
Ik keek nog eventjes naar de ruisende zee, mijn territorium, en keek dan terug naar haar. 'Holy shit!' ik sprong drie meter achteruit en ik kon net elk moment flauwvallen door HEM. 'Gaat het wel?' vroeg hij me. 'Wie?? Wat?? Hoe?? WIE BEN JIJ??' 'Poseidon.' 'Poseidon-watte? Man, welke naam hebben ze jou gegeven.' 'Hm, beter Jake, héh?' 'Hoe. Weet. Jij. Mijn. Naam?!' Plots was ik niet meer op het strand. Mijn slippers stonden op een koude marmeren vloer, in een grote ruimte. 'Jij bent vanaf nu Poseidon, Jake. Wen er maar aan. Veel plezier met het water beheersen. ' en weg was hij. Poef-weg.
Reageer (5)
Ze hadden wel eens een handleiding achter mogen laten. zoals bij night of the museum
1 decennium geledenatlantic moet een quiz maken:welke god ben jij
1 decennium geledenLeeeuk<3
1 decennium geledenwow, wie is dat op die foto?
Damn he's hot. ♥_♥
oew, gaaf verhaal!!
1 decennium geledenWhoa,
1 decennium geledenwelke god mag ik zijn,, want zo onderhand wil ik er ook wel een zijn hoor:$