Thank you Bella (flower)

Peter bleef hen aanstaren tot ze uit het zicht verdwenen.Hoe kon hij nou zo stom zijn,waarom had hij het niet durven zeggen?Als Selena het niet wilde,zou ze toch niet boos worden.En Jake..hij wel,maar Peter wilde niet anders.’Peet,er is iets grappigs,’zei Susan die aan kwam lopen,huilend van het lachen.’Wat is..?’Susan had een schoen met kleine hak aan haar vinger begelen.’Hé,is die niet...’’Van Selena,grappig niet?Net als assepoester.Haha,ze zullen nog wel komen.Dan geven we die wel terug aan Cinderella.’lachte ze.’Oh ja,ja.’zei Peter grijnzend.’Ga je mee naar binnen?’vroeg Susan en zonder op antwoord te wachten sleurde ze hem mee.’Peter!’zei Bella beschuldigend en kwam met de handen in de heupen voor hem staan.Lucy en Susan ook,zodat hij niet wegkon.’Peter!Waarom heb je het nou nòg niet verteld aan Selena!’’Ik,ik durf niet!’zei Peter,’Hé!Wacht eens even!Van wie weet je dat!?’Bella keek aarzelend naar Susan.’Susàn!?’Peter werd rood,’Je ging het tegen niemand zeggen!’Raven,Nathalie en Evi keken met open mond van Bella,Lucy en Susan naar Peter.’Ho,Peet!Niet kwaad worden!’zei Lucy met een pruillipje.’Ja,Peter.Rustig,we zullen het helemaal niet tegen Edmund en Caspian zeggen.Zelfs ìk niet.’’Wat niet zeggen?’Edmund en Caspian kwamen bij hen zitten.’Wat is er?’vroeg Caspian.Peter hield zijn lippen stijf op elkaar en stormde naar zijn kamer.’Wat is er met Peet en wàt mochten we niet weten?’vroeg Edmund nieuwsgierig.’Ik,..niets.Laat hem eerst maar afkoelen,’zei Susan die Bella verbaasd aankeek.Raven,Nathalie en Evi keken hen met open mond aan.

Reageer (4)

  • Eef95

    Dat lijkt op het stukje dat hiervoor geschreven is.

    1 decennium geleden
  • Archer

    Dat vind ik nou echt wel stom van haar :O

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Whahahahahahahaha. -Ik lig hier helemaal plat.- :X
    Snel verdééér! :Y)
    xx

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Ik wist echt niet dat je het zou gaan gebruiken. xD
    Graag gedaan, hoor. (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen