Perkamentus POV.
Je zat in je kantoor de gebeurtenissen op een rij zetten. Het was een groot raadsel hoe Sirius terug was gekeerd. Je had hulp nodig van iemand met verstand. Maar je zou eerst zelf denken over mogelijkheden. Je zat nog geen kwartier in je kantoor toen er opeens geklopt werd. "Binnen." De deur opende zich en Anderling werd zichtbaar. "Hij leeft... Hoe is dat mogelijk Albus..." Je zuchtte even diep en luid hoorbaar. "Ik heb werkelijk geen idee minevra. Ik denk dat ik Sneep moet raadplegen of zelfs Remus, ik was toch al van plan Remus te laten komen." "En Harry wanneer laat je het hem weten?" "Morgen, hoogstwaarschijnlijk. Licht eraan hoe Remus op me uil reageerd die ik nu ga sturen. Excuseer me." Ze knikte even en je toverde perkament te voorschijn en begon te schrijven.
Beste Remus,
Het is van belang dat ik je morgen
op mijn kantoor tref 2 uur.
Er zijn wat duistere zaken die je hulp vereisen.
Dat is nog niet alles maar je ziet wel.

Albus


Tevreden keek je naar de brief en gaf het aan felix.
"Felix je weet hem wel te vinden toch..." Felix spreide z'n vleugels en je aaide hem nog een keer en liet hem naar buiten. "Minevra, als je Harry morgen ziet verzoek hem mijn kantoor te bezoeken rond 2 uur, ik geloof dat die dan gedaanteverwisseling dus dat lijkt me geen probleem." "Ik stuur hem morgen zo snel mogelijk." "Dat lijkt me een goed plan, net zoals slapen. Minevra ga naar bed vilder en mevrouw norks lossen het wel op." Ze knikte dankbaar en liep je kantoor uit. Toen de deur dichtviel zat je nog een kwartier aan je bureau en net toen je wou gaan slapen kwam felix met een antwoord.
Albus,
geen probleem.
Is het goed als ik mensen meeneem.
Ik heb een eventuele ex studente van Beauxbaton,
Ze wil verder op zweinstein.
Als ik geen antwoord krijg blijft ze wel thuis.

Remus


Je krabbelde nog snel dat ze mee kon komen en haar spullen klaar moest hebben en ging naar bed. Morgen zou het een lange dag worden vol met vragen.

Reageer (5)

  • xSandra

    al een maand geen nieuw hoofdstuk foei foei foei XD
    Heel snel verder plz (flower)
    die dochter van sirius is die studente toch? :D
    echt een awsome story <3

    1 decennium geleden
  • bakura

    cool

    1 decennium geleden
  • Jiles

    Super, super, super!!!!!
    Oke dit is echt een geweldige story!
    Alsjeblieft snel weer verder gaan!! (flower)

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Haha eindelijk nog een hoofdstuk :)
    Het is je helemaal vergeven want dit hoofdstuk was geweldig

    Ik hou echt van deze story hij is echt origineel

    Ben wel eens benieuwd hoe Harry gaat reageren als hij Sirius ziet
    en ook hoe het eigenlijk komt dat hij nog leeft

    Hopelijk weet Lupos het

    Snel verder want ik wil ook weten wie die studente is

    1 decennium geleden
  • CareFree

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen