{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and four.]
’En is dit dan leuker dan bij Jake zijn?’vroeg Peter hopend,hij kon Jake al niet uitstaan,en niet omdat hij een Andalusiaanse soldaat was.Selena keek op.’Ja,’zei ze,’Tuurlijk,ik dans liever waar ik akkoord mee ga,dan dat ik ongewild gezoent word.’Peter grijnsde;’Ja,dat is ook wel waar.’Selena keek naar Gabrielle,die gek was aan het doen met Tobey en Lucy.Susan was aan het dansen met Caspian,en Bella met Edmund,allebei een verliefde blik in hun ogen.Selena keek terug naar Peter.’Wat was het dat je me wilde vertellen,gisteren?’’Ik..,’Peter’s zelfvertrouwen verdween plots,’Ik,ehm,niets.Het was niets belangrijks.Laat maar.’Selena knikte en leek het te geloven.De hele avond was geweldig.Raven was geweldig goedgezind,omdat ze mee mocht doen met de oorlog.De jongens vonden haar gave geweldig,en moest daarom in het leger.Selena en Gabrielle hadden snel bijgepraat met de meiden en zaten gezellig te praten.’Hé Peet,terug dansen?’vroeg Caspian grijnzend.’Ehm..Met jou?!’zei Peter verbaasd,’Neen,dankje.’’Neeneen,met de meìden terug.Ik vraag Susan terug en dan jij misschien..Selena terug?’zei hij dom lachend.’Caspian,ik snap niet wààrom jullie ons de hele tijd willen koppelen?Het gaat niet lukken!’’Mieeetje!Peter,dat had ik echt nooit gedacht.De Hoge Koning,bang een meisje te vragen om gewoon maar te dansen.’Caspian!’Peter had genoeg van die mietjesplagerijen.Zo kon hij hem gewoon alles laten doen,’Oké dan.Er is niets ergs aan.’Beiden gingen ze naar het groepje.’Susan?Dansen?’vroeg Caspian zelfzeker.Susan knikte en ging dansen.’Ehm Selena,’zei Peter luid,zodat Caspian het zeker zou horen,’Càspian wilt dat we dansen dus,heb je zin?’Selena keek hem verward aan.’O,oké,’zei ze en stond recht.Gabrielle en Lucy keken hen na.En na hun blik,Nathalie en Evi ook.’Je kan het ook gewoon vragen,’zei Selena met een vals glimlachje.’Haha,’grijnsde Peter,’Heel origineel.’Selena lachte en ze dansten door.Opeens sloeg een klok middernacht en ze verstijfde.’Oh neen,’zei ze bleekjes.’Wat is er?’’Ik moet thuis geraken!’’Blijf dan hier!’’Neen,dat gaat niet!’Ze liep snel naar Gabrielle.’Gabrielle,kom,het is middernacht.We moeten weg,’zei ze bezorgd.’Oké,’zei Gabrielle en ging afscheid van iedereen nemen.’Selena,wacht!’Peter kwam aanlopen,’Pak mijn paard,Jared maar.Dat gaat sneller.’’Dankje,’zei Selena en keek hem aan,’Waar..waar staat Jared?’’Ik breng jullie wel,’zei Peter en leidde hen naar de stallen.’Daag!Nog eens afspreken he!’gilden Nathalie,Evi en Tobey.’Hier is hij,’deelde Peter mee en keek hen aan,’Dit is toch niet de laatste keer dat ik jullie heb gezien,toch?’’Neen,’zei Gabrielle lachend,’Ik denk dat iemand dat niet zou aankunnen.’Snel deed ze het paard lopen.’Hoe bedoel je,iemand zou dat niet aankunnen?’vroeg Selena.’Niets,niets,’zei Gabrielle onschuldig,’Hé,het is mijn verjaardag nu!’’Gefeliciteerd Gabby!’zei Selena vrolijk.Al snel kwamen ze thuis,met de hulp van Jared.
Reageer (4)
DOED ik wil ook in Pete's leger En dan steek ik Jake en dan gaat hij schattig liggen doen en dan help ik hem
1 decennium geledenOoo, PEEET REN SNEL NAAR HET KASTEEL EN VERTEL SELENA WAT JE VOOR HAAR VOELT!
1 decennium geledenHup, Peet, hup.
xx
Raven is sadistisch, net zoals Bella.
1 decennium geledenIk ga even jou verhaal afmaken, om Peter te pesten:
Peter komt terug op Cair Paravel, en Susan en Bella kijken hem grijzend aan. ‘Wát?’ vraag hij niets-in-de-gatenhebbend. Bella komt naar voren, en prikt haar vinger in Peter's borstkas:‘Jíj, meneertje Hoge Koning hebt Selena nog stééds niet verteld dat je verliefd op haar bent!’ Peter kijkt Bella verschrikt aan:‘Hoe weet je dat!’ roept hij uit, en daarna volgt zijn blik op Susan,
die breed toe staat te grijnzen. ‘Ik beloof het, dat ik niets aan Edmund zal vertellen’ zegt Bella. Edmund komt dan binnen:‘Niet wát vertellen aan mij, Bella?’ Oepsss..
Snel verder, trouwens. ><
JEEEEE weer een stuke.
1 decennium geleden*springt hyper op en neer*
ik mag mee doen in de oorlog, ik mag lelijke soldaten afslachten. en dat betekent dat ik ook Jake mag afslachten
PETE, je hebt het weer niks gezegd.
*hobbelt naat Rippertjip, en nakt zijn mini zwaard, wat voor mij een kleine tandenstoke ris*
*prikt Pete*
als je het nu niet verteld ga je in het meer!