Taylor schudde zijn hoofd. "Wil je dat echt weten?" Je stuiterde nu zowat op en neer, zó nieuwsgierig was je. “Ja!” riep je uit. “Je doet de hele tijd zo geheimzinnig!” Taylor toverde een mager glimlachje tevoorschijn op zijn gezicht. “Mmm..” Jémig, hoe lang ging dit nog duren? “Taylor. Vertel het nou maar!” Zei je, nu een beetje boos. “Zeg, je hoeft niet tegen me te schreeuwen hoor!” Antwoordde Taylor geïrriteerd. “Anders ben ik hier zo weg!” Geschokt keek je hem aan. Toen hij jouw gezicht zag werd zijn gezichtsuitdrukking al wat zachter. Hij legde vlug een hand op je schouder. “Het spijt me! Zo bedoelde ik het niet, het is alleen… Ik denk dat…” Zijn bruine ogen boorden zich in de jouwe. Je meende dat zijn gezicht iets dichter bij het jouwe kwam… “Alsjeblieft jongens!” Félicia zette grijnzend twee glazen cola voor jullie neus. In een ruk zaten jullie weer recht overeind en een kreun ontsnapte uit je mond. “Félies!” Je had een beetje pech de afgelopen dagen. Nouja, zeg maar gerust een hele berg pech! Telkens als je een intiem momentje, of in dit geval een soort ruzietje, met Taylor had was er wel weer iemand die je kwam onderbreken. Eerst die zuster en nu Félies! “Sorry?” Ze keek je vragend aan. “Taylor wilde me net iets belangrijks vertellen.” Zei je terwijl je hem doordringend aankeek. Félicia’s ogen werden groot en ze ging snel naast jullie zitten. “Vertel!” Zei ze, één en al oor. Jullie keken allebei naar Taylor. Net goed! Moest hij maar niet zo stom doen. “Uh,” Zei Taylor beschaamd. “ik heb liever dat alleen jij het hoort.” Hij keek jou aan. “Eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar nu je zo aandringt…” “Ik ga al!” Zei Félicia kwaad en je zag dat ze zich erg buitengesloten voelde. Ze trok de slaapkamerdeur met een klap dicht. “Ai.” Mompelde je. Je richtte je weer op Taylor; Félicia kwam later wel. Nu je zijn gezicht weer zag stond je huid strak van de spanning. Daar waren die glanzende ogen weer. Taylor boog zich verder naar je toe. Je voelde hoe je handen klam werden toen je de blik in zijn ogen zag. Fluisterend sprak hij de drie woorden uit, waar jij alleen maar van gedroomd had: “I love you.” En hij kuste je teder.

Reageer (8)

  • Ante

    Waa? Die kent die nog geen 1 dag --'

    1 decennium geleden
  • Ohana

    ach joenge, hoe kan die van der houden als ie der niet eens kent, o----o

    1 decennium geleden
  • TimeTravel

    oeeeh !!

    (H)(H)

    1 decennium geleden
  • lovingnouis

    *kwijlt*

    1 decennium geleden
  • Medicated

    ikke willuh dat Taylor dat by my doetxD
    alleen dan is hy PedoxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen