{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and three.]
’Selena!!Gabrielle!!’zat Bella blij te gillen,’Ik kan het niet geloven!Jullie zijn hier echt!’’Helemaal!’zei Gabrielle lief.’Gefeliciteerd Bella!’zei Selena,’Dat je erbij hoort.Maar dat was altijd al,he.’Bella glimlachte lief.Susan keek grijnzend naar Peter.’Wacht..Is dit echt?Selena!Gabrielle!’kirden Nathalie en Evi.’Meen je dat nou,’gilden zij dan op hun beurt,’Evi,Nathalie en Tobey!’Ze deelden een groepsknuffel en zeiden gedag tegen de ouders Musso.’Ach kindjes toch!’zei Megan die hen bestudeerde,’Jullie hebben een nachtjapon aan!’Bella keek beschuldigend naar Peter.’Je hebt hen niet eens iets anders laten aandoen!’zei ze gepikeerd tegen hem.’Maar maar,’Peter staarde beschaamd naar de grond,’Ik dacht dat het beter was dat ze zich hier omkleden.Om geen argwaan te wekken bij de koning.’’Ik begrijp het!’zei Lucy en greep Selena en Gabrielle bij hun polsen.’Ik breng jullie wel naar de badkamer.’Gabrielle checkte of Selena de kleren wel bijhad en ja hoor,ze had die onder haar arm.Lucy stopte en deed de deur open.’Dit is de badkamer,’zei ze schattig,’Kleed jullie maar om.Jullie moeten je niet haasten,er is alle tijd.’’Dankje,’zei Selena en sloot de deur.Gabrielle staarde haar grijnzend aan.’Wàt?’vroeg Selena,verlegen omdat ze haar zo aanstaarde.’Op mijn verjaardag moet je de waarheid vertellen,zusje,’zei ze prompt en Selena staarde haar verward aan terwijl ze hun gewone jurken aantrokken.Snel gingen ze terug naar beneden.’Selena?Gabrielle?Er is iemand die jullie wel graag zouden leren kennen,’zei Susan enthousiast,’Dit is Raven,Raven,dit zijn Selena en Gabrielle.’Selena en Gabrielle keken glimlachend naar Raven.’Hoi,’zeiden ze,’Leuk om kennis te maken,Raven.’en knuffelden haar.’Hoi,’zei die,verbaasd om al het geknuffel,’Natuurlijk heb ik al van jullie gehoord.’’O ja?’zei Selena en werd roder.’Weet je,ik ga dansen,’zei Susan en keek sluw naar Selena,’Jullie toch ook?Daar zijn we immers voor.Kom kom,’Ze pakte Caspians handen en duwde Selena tegen Peter.’Je kan ook gewoon vragen dat je met me wilt dansen,’zei die geamuseerd.’Maar Su..,’zei Selena tot Peter haar onderbrak.’Ho,rustig,’zei hij glimlachend,’Ik weet het,ik ken mijn zus.Maar nu toch,wil je dansen?’’Ja,oké,’zei Selena en hoopte dat Peter niet door zou hebben dat ze bloosde.Ze begonnen allemaal te dansen.
Reageer (5)
Laat hem nou even dansen als hij daarna niks zegt ga ik mee prikken.
1 decennium geledenAw, Selena en Peter zijn vet lief.
1 decennium geledenxx
Ik prik graag mee, mag dat?
1 decennium geledeno nee wacht Raven Estragon, (das moi) vraagt nooit iets.
ik haat Jake, hij is dom.
Pete, pete ga het zeggen of ik... uhm wat zou ik eigenlijk kunnen doen?
oja ik verander in een draak, neem hem in mijn bek en dump hem in het water.
maar alleen als ie het niet vertelt.
kweet ben gemeen, maar ook lief
weitereeeen
Ik wil meeprikken! :'D
1 decennium geledenIk kan voor geen meter dansen Niet dat dat er wat toe doet Anywayss
1 decennium geledenPETE als je het nu niet zegt kom ik je prikken met een tandenstoker En die heb ik dan geleend van Rip :')