Biologie, leuk... We hebben waarschijnlijk weer zoiets stoms. Maar het is beter dan naar Suus haar gekwebbel luisteren. Ik kijk in mijn tas. Huh... Ik zie ze niet... Ik grabbel nog dieper in m'n tas. Nog steeds niet. Dan weet ik het. Mijn boeken liggen nog is m'n kluisje!
Ik sta op, loop naar de leraar en vraag of ik ze even mag pakken. 'De volgende keer niet weer he?' Antwoord hij met een chagrijnig gezicht. Ik hoor nog wat gemompel en ren dan de gang in.

Halverwege kom ik Rosalie tegen. 'Hoi.' zegt ze. 'Hoi...' Antwoord ik. Ongelooflijk hoe knap ze is. Perfect blond haar, mooi gezicht, en... GOUDE OGEN? Wie heeft er nou goude ogen? Dat is wel heel bizar. Is me trouwens nooit opgevallen. Misschien draagt ze vreemde lenzen of zo...

Langzaam loop ik naar mijn kluisje, toets mijn code in, pak mijn boek, wil weglopen, en dan... bots ik tegen Edward op. Mijn boeken vallen. 'Sorry,' zeg ik. Meteen geeft hij antwoord. 'Nee, het is mijn schuld.' En voor ik het weet heeft hij mijn boeken opgepakt. Huh..? Hij heeft ook al goude ogen... Dit moet ik echt uitzoeken... Ik pak mijn boeken en loop terug naar het lokaal. Iedereen is al druk bezig, en ik ga ook maar aan de slag.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen