Ik ben dus Amy, een 17-jarige scholier van Forks High School. Mijn hobby's zijn volleybal en tekenen (mijn tekenleraar vind dat ik naar een kunst-acedemie moet gaan, maar dan moet ik weg uit Forks, wat ik ECHT niet wil...). Ik heb bruin haar, en ik heb dat meestal in een staart of los. En volgensmij - maar ik weet het niet zeker - zijn die Cullens een beetje vreemd...

Met mij verloopt alles zijn gangetje, gewoon lekker normaal. Ik ben de beste vriendin van Susan, en zij is smoorverliefd op Edward, alhoewel ik denk dat hij niet voor haar valt. Dus rara wat moet ik doen: Zijn leven stiekem volgen en kijken wat hij doet, voor Suus. Wat voor nut heeft het? Niks. Waarschijnlijk kom ik er alleen achter dat hij haar niet leuk vind. Balen dan. Maar ik wil best weten wat er nu ECHT met hun aan de hand is...

Reageer (3)

  • Rivergron

    Oke, dit is eng. Ik heet Amy, zit op volleybal, vind het leuk om te tekenen, mijn haar is donkerblond, tegen bruin aan en ik heb altijd een staart in. :O

    En nu ga ik lezen. (H)

    + abo!

    1 decennium geleden
  • JayDick

    XD. 'k ben de Suepr abo!!!! niet als eerste maar wel als BFF Abo XDXDXDXD!!!!!

    1 decennium geleden
  • Avengers

    Ooohooo ooooohooo
    ik ben aboo nummer 1 <3
    en later als dit wereldberoemd is moet jij mij feliciteren met het '1ste abboschap' en dan zeg ik 'DANKU DANKU!' en dan ga ik weer reactie's maken<3. Wel snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen