hou in gedachten dat het vanuit 1 punt is geschreven hier.

dit is het verhaal over mijn zus, Serpenta.
Pap had nooit verwacht dat een kind van hem in Zwadderig zou komen zoals waar hij vroeger zat.
voor mij maakt het niks uit, voor Serpenta is dat een heel ander verhaal, zij is een geboren Zwadderaar, haar bijnaam: "slytherin princess.
ze haat de andere afdeling ze ziet ze als misbakselen, ook ik val eronder, niet dat ik erom geef. ik mag haar ook niet.
we zijn als vuur en water, en zoals ik het soms zie, goed en slecht.
mijn naam is Daisy, and waarschijnlijk dat je dit al had begrepen, ik ben Serpenta's zus, om precies te zijn half- zus.
we hebben dezelfde vader maar een andere moeder. natuurlijk.
mijn moeder was een dreuzel, haar moeder een tovenares, een volbloed en een griffoendor, die ze daarom haat als de pest.
omdat pa dacht dat we niet in zwadderig zouden komen had hij een belofte gemaakt met Voldemort, hij wilde veilig zijn.
(de belofte komt later, kan je lekker raden tot het komt).

omdat mijn zus zo is denken sommige dat ik ook zo ben, eigenlijk bijna iedereen.
een heleboel mensen in Griffoendor ontwijken me, ik had het gemerkt.
waarom zou ik erom geven, als ze je niet willen kennen.
voor mijn part kunnen ze naar de hell lopen.
maar ik heb enkele vrienden gemaakt.
Harry, Ron, Hermelien, Malinda, en Chell, and sommige anderen dankzij hen.
mijn leven is nu best leuk, maar met i negatief punt dat alles lijkt op te heffen: mijn stomme zus die zich gedraagt als een koningin.

Ze heeft lang zwart haar, draagt altijd groen, zwart of een combinatie.van deze twee kleuren.
stralende groene ogen die je doordringend aan staren, alsof ze alles van je weet, je krijgt er de rillingen van.
rode lippen op een witte huid, wit als ijs, zo koud als haar hart.
ze gedraagt zich altijd alsof ze beter is dan iedereen. het kan waar zijn.
haar persoonlijkheid, ja, hoe zou ik die omschrijven?
ze is gemeen, ambitieus, een volbloed, slim, handig, mooi, op haar eigen manier, achterbaks. en best sterk.
alles dat ze doet, het lijkt alsof ze het goed doet.

in Zwadderig is ook een zo genoemde "Prins", Draco Malfoy.
hoe ik hem haat, denken dat hij zo goed en machtig is, spelen met meisjes alsof ze speelgoed zijn, bedriegen en neerkijken op iedereen.
zijn familie is net zo slecht, mensen vermoorden zonder genade, eikels.

dit is een kleine introductie, om een beter idee van onze levens te krijgen beginnen we voor we naar onze magische school gingen:............
dit is eerst uit mijn oogpunt, later veranderd het, ik geef een seintje.

Reageer (2)

  • Gibbs

    oeeeh nice!

    1 decennium geleden
  • bels

    dit klinkt leuk(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen