{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and one.]
Selena en Gabrielle hadden vandaag niet veel gedaan.Selena had aan haar zusje verteld over Jake’s excuses maar ze had achterdochtig gezegd dat ze hem niet echt vertrouwde,omdat hij haar eerst al zonder dat Selena had gekust.Ook zat Gabrielle de hele tijd over haar verjaardag die morgen zou zijn te fantaseren.’Als ik twaalf ben dan kan ik .’Zo de hele tijd door,tot Selena er gek van werd en over haar zeventiende verjaardag begon.s’Avonds waren ze nog na aan het praten tot er een steentje tegen het raam werd gegooid.Selena keek vragend naar Gabrielle.’Er wil iemand onze aandacht trekken,’zei die slim,’Ik ga open doen..O neen,het kan Jake zijn.’Snel deed ze het raam open en Selena keek mee.’Peter?’Selena keek naar beneden en zag Peter staan,verlegen en met zijn handen in zijn zakken.’Hoi,’zei hij,’Ik dacht.Bella is ook als koningin gekroond en er is een feestje bij ons.Ik dacht,wel,jullie kennen Bella en en de familie Musso en ik dacht dat jullie wel meewilden dus..’’Evi,Nathalie en Tobey zijn daar ook?!’vroeg Gabrielle verbaasd.’Natuurlijk willen we!’zei Selena maar keek naar haar kleren,ze had een nachtkleedje aan en verstopte dat vlug,’Maar we hebben niet echt de juiste kleren aan.’’Dat geeft niet,’zei Peter zelfzeker,’Wij hebben ook een badkamer.Jullie kunnen je daar omkleden.Als jullie willen.’’Tuurlijk!’zei Gabrielle en ging naar de kleerkast om kleren te pakken.Selena deed hetzelfde en sloeg snel een mantel over hen twee heen.Ze keek naar de deur,wat kon haar vader haar nou op dit moment schelen.’Peter?’ze boog zich terug over het balkon,’Hoe geraak ik in godsnaam naar beneden zodat mijn papa me niet hoort?’’Ik..’Peter keek naar het kasteel,’Ga langs de regenpijp.’’Wat?!’’De regenpijp,ik zal ervoor zorgen dat je niet valt.’Selena zuchtte en klemde zich om de regenpijp.’Nu rustig naar beneden..ruustig rustig!’informeerde Peter.Ze zakte stilletjes en was bijna beneden toen ze losliet.’Selena!’zei Peter en wilde haar pakken maar ze viel pardoes op hem.’Sorry!’zei ze snel en krabbelde recht.Tuurlijk,het moest haar maar weer overkomen.Toen Gabrielle veilig en wel op de grond was geraakt vroeg ze;’Maar gaan we tevoet?’’Neen,’zei Peter en keek naar een wit paard,’Ik heb mijn paard,Jared mee.We zullen wel allemaal erop moeten geraken.’’Oké,’zei Selena,’Gabrielle,ga jij maar in het midden,dat is het veiligst.’’Neen,doe jij maar,’zei Gabrielle grijnzend.’Waarom ik?’’Omdat jij het onhandigste bent.’En zo was het dan.Eerst Peter die het paard bereed,Selena die hem stevig bij zijn middel hield,en Gabrielle die met haar hoofd op Selena’s rug rustte.
Reageer (5)
Peter kan goed paardrijden.
1 decennium geledenJEEEE en als ze nou zo slim zijn om meteen bij Peter in het kasteel te blijven, beloof ik dat Raven Estragin niet boos wordt.
1 decennium geledendat is dus moi, ik ben Raven Estragon. en ik ben heel lief en gevaarlijk.
1 decennium geledenIk wil ook wel bij Peter achterop.Snel verdééér!
xx
Gabrielle is toch een stiekeme cupido
1 decennium geledenDat was slim van Gabrielle nu zit Selena achter Peter!!
1 decennium geledensnel verder