Hondeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd :Y)

’Ja,’zei Evi die met een verwarde blik naar Peter keek,’De prinsessen van Andalusia bedoel je toch?Zij zijn erg aardig,en ook tegen de oorlog.’’Dat weten we,’zei Lucy die hen aankeek,’Ze zijn erg lief en komen ook oorspronkelijk uit onze wereld.’’Oooh,’zei Nathalie en keek hen verbaasd aan.’Hoe gaat het met hun?’vroeg Peter,’Ik hoop dat die Jake niets verkeerds heeft gedaan?’Edmund,Caspian en Raven keken hem nieuwsgierig aan,zij hadden er niets van gehoord.En de familie Musso verbaasd,omdat hij hem kende.’Ik weet niet,’zei Nathalie,’Ik weet wel dat Jake iets in Selena ziet,wat was er volgens jou weer gebeurd op het balkon,Eef?’’Ik denk dat Jake haar probeerde te zoenen,maar dat Selena dat niet wilde maarja,Jake is sterker.Je had haar blik moeten zien.’deelde Evi mee.Peter spande zijn spieren en knarstetande.Nu ging die Jake er helemaal aan.Naarmate de tijd kwamen er altijd maar meer gasten.Doctor Cornelius,faunen,centauren,veel dwergen met Trompoen en zelfs enkele dryaden.Maar de speciaalste gasten waren toch elfen,meerbepaald de elfjes Azura en Aurora.Azura had donkerblauw haar in een dot en een magenta kleedje dat aan een schouder was vastgemaakt.Maar een elfje zou geen elfje zijn met vleugels,en zij had er lichtblauwe.Aurora had haar blonde haren in een warrige vlecht en een lang paars kleed met een donkere strik om haar middel waar een roze roos was vastgemaakt.Haar vleugels waren als die van een vlinder,zwart en paars.Alle elfjes waren maximaal zo groot als een volwassen hand.Maar ook Raven was erg speciaal.Zij kon in een draak vertellen,en deed dat om Lucy bezig te houden en stak met haar vuur het haardvuur en kaarsen aan.s’Avonds gingen ze dansen.’Eigenlijk is het echt wel spijtig dat Gabrielle en Selena er niet zijn,’zei Lucy.Peter knikte droevig en staarde voor zich uit.’We zouden hen natuurlijk kunnen gaan halen,’zei Lucy en keek naar Nathalie en Evi,’Maar als dat zou lukken..’Ze voelde dat ze geen handen niet meer vast had.’Peter?’ze keek om zich heen maar zag niemand.Peter was weg.

Reageer (7)

  • Eef95

    (hoera)(hoera) een feestje voor het honderdste deel.

    of nee we zullen moeten wachten tot Peter weer terug is. Waar zou hij in godsnaam heen zijn? Selena zal het waarschijnlijk het eerst weten xD

    1 decennium geleden
  • aya

    snel verder :Y)

    1 decennium geleden
  • AlphaRaven

    (yeah)(hoera) gefeliciplaftsaard, das nummertje honderd. xD(yeah)(hoera) en Petertje? waar ga jij naar toe? Als ie Selena en Gabrielle gaat halen en Jake probeert iets uit te halen, rooster ik het hoofd van Jake en vreet gooi hem dan weg.

    nee, ik ga hem niet opeten smaakt vast WALGELIJK xD

    1 decennium geleden
  • Pylae

    HONDERD. GILL HEEFT HONDERT DEELTJES! (flower)
    gefeliciteerdo. Peter is ze gaan halen, en wat gebeurt er onderweg? Bella misschien wel weten ^__^.

    xx.

    1 decennium geleden
  • Archer

    Hondeeeerd ^^ gefeliciteerd :3
    En waar in godsnaam is Pete naartoe xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen