Maeyke;
donderdag 30 augustus:

Edward en Elyza zijn een stel en ik blijf maar denken aan Jacob. toen voelde ik mijn mobiel trillen, ik kreeg een smsje het was van Jacob:
Maeyke,
ga samen met Elyza naar de quileutes-grens ik wacht daar op jullie alles wordt weer zoals het eerst was.
-x- Jacob


ik staarde ernaar, las het over en over. "Elyza!" riep ik. Elyza kwam binnen gelopen, gevolgd door Edward. ik liet het berichtje aan Elyza zien. Edward gromde. "ik wil hiet niet weg" zei ik. "ik ook niet" zei Elyza. "ik kom zo terug" zei Edward, en hij liep de deur uit. "wat gaat hij doen?" vroeg ik. "ik weet het niet" antwoorde Elyza, "maar hij is boos...misschien kunnen we hem beter volgen" "oke" zei ik en we liepen naar buiten, we volgde zijn geur. toen hoorde we iets. we rende naar het geluid. we zagen Edward en een grote roestkleurige wolf samen vechten op de open plek. ik keek naar de wolf "het is Jacob" fluisterde ik. "ja en Edward" zei ELyza. Edward en Jacob namen allebei een aanloop. "nee" fluisterde Elyza. Elyza sprong tussenbeide "STOP!!" schreeuwde ze. toen wist ik niet wat er gebeurde. Edward en Jacob stonden stil. het leek alsof ze zich niet meer konden bewegen. "jacob ga naar de boom en verander terug" zei Elyza. Jacob liep naar de boom en veranderde terug. Edward staarde Elyza met open mond aan. "hoe deed je dat?" vroeg hij. "ik...ik heb geen idee, maar ik vind het wel leuk" zei ELyza opgewekt "jullie gaan allebei stoppen met vechten, en Edward jij komt met mij mee" ik rende naar Jacob toe. "gaat alles goed met je?" vroeg ik. "ja, maar kun je aan je bloedzuiger-zus vragen of ze me weer los wilt laten of wat ze dan ook aan het doen is" zei Jacob. "Elyza?!" riep ik. Elyza was met Edward aan het praten, hij was wel los. ze keek op. "wat is er?" vroeg ze. ik gebaarde naar Jacob die zich nog steeds nit kon bewegen. "o, sorry" verontschuldigde ze zich, ze deed haar ogen even dicht en Jacob werd weer losser. "dank je" mompelde hij. "graag gedaan" beet ze hem toe. ze pakte Edward's hand en trok hem mee. ik draaide me om naar Jacob. "gaat het met je?" vroeg ik ongerust. "ja natuurlijk gaat het, ik ben niet bang voor die stomme bloedzuiger" gromde hij. Edward en Elyza waren aan het praten. ze hielden elkaars handen vast en keken keken diep in elkaars ogen. "waarom deed je dat?" fluisterde ik. "kan ik er wat aan doen die parasiet werd kwaad omdat ik jullie niet met rust laat enzo" terwijl Jacob dat zei trilde hij over zijn hele lichaam. Edward gromde en deed een stap naar voren. Elyza hield hem tegen. "kom we gaan naar huis" zei ze tegen hem. Edward gromde nog even, en pakte toen Elyza's hand en sman rende ze weg. ik keek ze na tot ik Jacob's hand om mijn middel voelde. "het spijt me" fluisterde hij in mijn oor. "het maak niet uit" fluisterde ik zachtjes terug. hij draaide me zachtjes om. ik voelde zijn lippen op mijn wang, hij volgde mijn kaaklijn tot aan mijn mondhoek. hij boog een paar centimeter van me af. toen voelde ik zijn lippen op de mijne, ik voelde hoe warm zijn lippen waren en hoe ze zachtjes met mijn lippen meebewogen. zijn armen drukten me dichter tegen hem aan. ik sloot mijn armen om hem heen. ik kuste hem en hij kuste terug.

Reageer (4)

  • xBarcelona

    SNEL VERDUUUR(flower)
    lovee it!!(H)
    echt een supeer schattig einde:D

    1 decennium geleden
  • BakeOff

    Lol hij haat bloedzuigers en toch zoent hij er 1 xD
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Bonzaaai

    leuk
    snel verder

    1 decennium geleden
  • xRenatex

    Zo lief (het einde dan)
    Die gave lijkt me zo handig!!!!!!!!!!!!
    Snel verder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen