{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Ninety-seven.]
Jake deed de deur voor haar open en Selena ging naar buiten.Snel wierp Jake nog een blik naar Saphira,die haar duimen opstak.De deur ging toe.De tuin was erg mooi.Hij was grasgroen met alle mogelijke bloemen die je je kon voorstellen.De mooie tenminste.Daardoor geurde het ook heerlijk.’Wat is er?’vroeg Selena die emotieloos in Jake’s lichtbruine ogen.’Ik wil sorry zeggen,’zei hij schaamtelijk,’Ik heb me niet goed gedragen,dat heeft Saphira duidelijk gemaakt.’’En verder?’vroeg Selena nog altijd bot.’Ik weet dat ik me als een player gedraag maar ik heb er spijt van.Ik had nooit gedacht dat het zo kon uitdraaien.Ik bedoel,je bent erg knap en vriendelijk.Ik had je nooit zo moeten dwingen.Ik ben gewend mijn zin te krijgen en dat is fout.’Selena keek zwijgend naar de bloemen.’Wat Saphira tegen jou zegt,om tegen mij te zeggen moet je toch niet menen?Je kan ook liegen,’zei ze uiteindelijk.’Saphira heeft me laten inzien dat ik fout bezig was.Dus ik meen dit wel,’zei Jake,’Ik wil terug opnieuw beginnen.Ook al zal het dan maar gewoon vrienden zijn,’Hij legde zijn handen om haar heupen,’Jij zal kiezen.’Selena deed zijn handen snel af haar heupen.’Overtuig me om vrienden te zijn,de laatste dagen waren niet echt overtreffelijk.’’Selena Rose,’zei Jake en ging op een knie staan,’Ik heb enorme spijt en wil graag vrienden zijn.Ik weet dat je mij niet verdiend maar ik kan niet bij je wegblijven.Alsjeblieeeft?’Selena keek hem aan.’Ik zal erover nadenken,’zei ze.Jake glimlachte:’Dankje.’’Ik moet “dankje Saphira zeggen”.’zei Selena,en een glimlachje kon er vanaf,’Betekend dit ook dat je vriendelijk gaat doen tegen Peter?’Ze keek hem hoopvol aan.’Neen,’Jake staarde koppig voor zich uit,’Selena hij is de vìjand!Hij..hij,ik ben soldaat van Andalusia.Ik ga met hem vechten,daar kan je niets aan stoppen.Ik hààt hem.’Selena vond dat accent maar niets.’Oké,’zei ze,’Maar jij kan niet stoppen dat ik met hem bevriend ben.’Hij keek haar achterdochtig aan.Hij wist wat Peter wilde zeggen,die dag en daarom was hij net op dat moment tevoorschijn gekomen.Hij was bang dat Selena dezelfde gedachten had.’We zullen teruggaan.Denk jij maar na,’zei hij met een geforceerde glimlach en gingen terug.Binnen zat Selena’s vader te grijnzen en aten ze.Gabrielle had een nog een nieuwe vriendin gevonden,Saphira.Zij was de liefste van de Golds.Selena zag in dat Tiara haar had vergeven van de eerste ontmoeting en als je haar toch goed kende,leek ze wel mee te vallen.Jake praatte met hun mee en hoopte op meer.Dat Selena meer dan een vriendin zou worden.De tijd vloog voorbij en voor ze het wisten,lagen ze in hun bed.
Reageer (6)
Dat is zóó een leugen, hij doet maar alsof. I know, i know.
1 decennium geledenWat is hij lief nu En hij is nog steeds heet o-O
1 decennium geledenIk geloof er geen bal van en haat hem nog steets.
1 decennium geledenZal Jake dan toch echt aardig worden of is het maar schijn? Oo, I wanna know.
1 decennium geledenSnel verdééer!
xx
WEITEREN BITTE. zit hier helmaal hyper te wezen. Raven Estragon is hyper, en als ik hyper ben wordt iedereen om mij heen ook hyper
1 decennium geledenik wil het volgende vet gave stuk lezen