Saphira kroop langs haar moeder.’Hoi!’zei ze lief.Bijna net zo lief als Lucy,maar natuurlijk,niemand kon schattiger zijn dan Lucy.’Leuk dat jullie er zijn,’zei ze en vouwde haar armen op haar rug.’Kom maar binnen,’zei Saphira met een engelengezichtje.Snel gingen Selena,Gabrielle en hun vader,Alan binnen.’Aha,’zei Cedric,’Hallo Alan,Gabrielle en Selena.’Tiara kwam ook aanlopen met een glinsterend jurkje aan.’Hai!’zei ze lief.Selena bedacht zich dat er toch nog een tweede kans was voor haar.Jake kwam aanlopen,hij had een wit shirt aan en een zwarte broek.Oké,hij was knap,wel erg knap.Tuurlijk dat hij dan gewoon was dat de meiden naar zijn broekspijpen dansten maar dat was nog altijd geen reden om zo te doen.’Hey,’zei hij en keek hen aan.Eerder Selena,waar haar vader enthousiast van werd.’Ga zitten,ga zitten!’kirde Stephenie en wees naar de zetels.Toen ze eenmaal echt binnen waren voelden ze direct een warme gloed over zich heen.Er was een haard die aan het knetteren was.Snel gingen ze zitten.Selena naast Gabrielle en Tiara,en Gabrielle naast haar zus en Saphira,wat ze erg leuk vond want alhoewel ze twee jaar en twee dagen schilden,konden ze erg goed met elkaar praten.Jake zat weer naar Selena te kijken.Een stoute blik waar Selena zich echt erg ongemakkelijk bij begon te voelen en pardoes met Tiara begon te praten.Over koetjes en kalfjes.’Jakey,’zei Saphira,’Mag ik even met je praten?Bòven?’Jake wendde zijn blik van Selena af,die direct ontspande,en ging met Saphira naar boven.Later kwamen ze terug.Saphira ging terug bij Gabrielle zitten en Jake ging naar Selena.’Selena,zou ik buiten met je mogen praten?’vroeg hij met begrijpelijke ogen,’Alsjeblieft?’Omdat iedereen geconcentreerd naar hen twee keek zei ze maar ‘ja’.

Reageer (4)

  • HARREH

    Aaaa, ik wil weten wat hij gaat vragen/doen. Ö

    1 decennium geleden
  • AlphaRaven

    Als ie iets flikt, ligt zijn kop straks in de gehakt maler. xD

    Raven Estragon houd niet van players die dingen doen die niet mogen.

    maar weiteren, want dit verhaal rockt :D

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Nou hoor, Peter is knapper. :X

    1 decennium geleden
  • Archer

    Aaah :Y) Hij wordt eindelijk lief :3 hoop ik xD En godver tis een lekker ding xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen