2. Oops, forgot that...
Ik ergerde me aan het spoor van de twee vamps die ik de avond ervoor had gedood, het leek wel of ze expres zo veel mogelijk dingen hadden besmet met hun geur. Het was zo echt onmogelijk om een nieuw spoor op te pikken. Ik zuchtte en ging zitten.
Hé, Lee! hoorde ik Jake opeens.
Jake! Is het al zo laat? Jake veranderde altijd op dezelfde tijd om een rondje te lopen. Net voordat Loch Ness wakker werd. Hij moest wel, want hij mocht niet ouder worden aangezien Loch Ness dat ook niet deed.
Zo LAAT? Lee, je weet dat het zes uur 's ochtends is?
Altijd. Maar jij weet dat ik liever 's nachts rondloop.
Waarom eigenlijk?
Dan slapen alle brave mensjes.
Serieus?
Natuurlijk niet, het komt gewoon enger over.
Typisch.
Uh-huh.
Waar zit je eigenlijk?
Umpqua national forest, geloof ik. Ik kwam langs een of ander meer... Er was iets met een krater.
Dan ben je al door Umpqua heen. Je zit denk ik in Crater Lake national park. Bij Crater lake.
Hoe weet jij dat nou weer?
Weet ik veel. Ik heb Nessie geholpen met haar topo. Ze wilde meer weten over de bossen rond in Washington.
Dus heb je er nachtenlang op zitten studeren?
Misschien...
Ach, kom op, Jake. Ik weet dat je ge-imprint bent, maar je mag je eigen hersens houden, hoor.
Ha ha. Echt grappig. dacht hij chagrijnig. Waar het meer om gaat, is of je dat wel gaat redden?
Wat ga ik redden?
Om voor overmorgen bij La Push te zijn?
Waarom zou ik overmorgen... SHIT! dacht ik, toen ik het me herinnerde. We zouden weer eens verzamelen, met alle wolven. Dat deden we wel vaker. We moesten tenslotte nog steeds raadsvergaderingen houden. Tsja, dat is ver... dacht ik.
Je méént het.[/i]dacht Jake sceptisch.
Oké, ik moet toch naar het Noord-Noord-Westen?
En waarom vraag je dat aan mij?
Jij bent de topo expert.
Jep, je moet die kant op.
En hoeveel steden moet ik dan door?
Weet ik veel. Jij hebt jezelf daar gekregen.
ik zuchtte.
Dan moet je maar niet schrikken als er beren gespot worden.
Kun je niet gewoon een vliegtuig nemen?
Ja, ik heb ook echt geld bij me.
Oké, ik kom je wel ophalen, ik denk dat Bella ook wel een vals paspoort voor je kan regelen.
Jake, één probleempje. Ik zie geen vliegveld.
Ik google er wel een voor je. Zie je zo.
Doei.
Hij veranderde terug.
Ik haalde diep adem. La Push. Dat betekende Sam. En Emily. En Dréw.
Ik had Drew nooit een kans gegeven, ook al was hij half Sam.
Dat Sam was ge-imprint had ik nooit kunnen accepteren, maar ik had het hem vergeven, dat Emily er op in was gegaan haatte ik nog steeds, maar ook haar had ik intussen vergeven. Maar hun zoontje, Drew, was het symbool van... van... dat alles.
Ik probeerde ergens anders over na te denken. Ik wilde niet dat Jake in mijn hoofd kwam als ik vol met zelfmedelijden zat te janken. Dat bewaarde ik tot ver ná zes uur 's ochtends.
Het had ook wel voordelen om terug te gaan. Ik had best zin om Jake en Seth weer eens echt te zien. Dat gold eigenlijk wel voor de meeste wolven, en mijn moeder natuurlijk.
Lekker vrolijk bezig, jij. dacht Jake, toen hij weer in een wolf veranderde.
Altijd.
'Tuurlijk, 'tuurlijk.
ik grinnikte.
Kom maar op met die vliegvelden.
Reageer (5)
Oehw, Drew is een sexy naam.
1 decennium geledenDit is zo ongelofelijk gaaf! Snel verder of ik voel me genoodzaakt een cookie te stelen.
1 decennium geledenga alsjeblieft snel veder, dit is zo vet!
1 decennium geledenJe moet echt sneeell verder gaan! je schrijft echt heel erg goed*jaloers*
1 decennium geledenecht leuk en natuurlijk lees ik het vervolg vind leuk en je schreef zo goed dus snel verder
1 decennium geledenxx