De volgende morgen werden we wakker gemaakt door een van de nummers van justin die op mijn ipod stond.Ik was zo wakker en keek even of justin ook wakker was geworden maar tot mijn grote verbazing was justin er niet meer dus kleedde ik mezelf aan en ging naar beneden met een teleurgesteld gevoel. Toen ik beneden de keuken inliep om mijn brood te smeren,zag ik dat justin al wakker was en zijn brood aan het smeren en een kom cornflags pakte.Ik zei tegen hem:'hey goede morgen.Ik dacht dat je weg was.' 'Sorry maar hoelaat komt de bus?':vroeg hij. 'Hier komt geen bus,we moeten zelf naar school toe.':zei ik. 'Ow,Hoe gaan we dan naar school toe??Met jou auto? 'vroeg Justin. 'Ik heb nog geen auto want hier mag je pas rijden als je 18 bent, dus gaan we op de fiets.': zei ik.'Ow oke,Hoelaat gaan we dan?' vroeg jb. 'We gaan om 8 uur naar school toe tot half 4.Kom dan gaan we.'zei ik. En toen stapte we op de fiets.Onderweg praten we over vanalles.

Reageer (3)

  • Forestsoul

    Jeej.. Tot half 4 :/

    1 decennium geleden
  • maje

    Snel veder!! hij is inderdaat heel leuk!!.. Het lijkt idd veel op mijne maar wel gaaf!!(lol)..

    1 decennium geleden
  • xxNouk

    vedder !!!
    zo snel je inspiratie heb :P
    :X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen