School, dat is voor een tiener die elke dag gepest wordt, de ergste plek op aarde. Dat geldt ook voor de vijftien jarige Kathy. Ze heeft lang zwart haar en heldere blauwe ogen. Ze is lang en slank, heeft een prachtige stem en speelt geweldig gitaar. Op het eerste gezicht lijkt Kathy een heel gelukkig vrolijk meisje. Maar dat is ze echter niet, ze leeft elke dag in angst van s`ochtends vroeg tot S`avonds laat. Ze huilt zich zelf elke avond in slaap na een dag vol pesterijen en vernederingen. Want Kathy`s leven is een hel, elke dag word ze gepest, vernederd, uitgescholden en in elkaar geslagen. Tot ze op een dag in een coma raakt. Als ze na twee maanden bij komt is ze alles spuug zat en besluit ze iets te doen wat voor de weeshuis bewoners en de hele school aankomt als een bom. Want Kathy was, zonder dat ze het wist, heel geliefd onder de mensen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • AlwaysFremione

    ik ben echt geraakt (huil)

    1 decennium geleden
  • Calamity

    Mooi... Ik ben echt geraakt!

    1 decennium geleden
  • SimoneV

    wow idd erg pakkend en zo mooi geschreven!

    1 decennium geleden
  • Eef95

    (huil)(huil)pakkend echt waar.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen