Ik heb even veranderd.Gabrielle is 11 (A)

’Auw,ik,Selena?’Gabrielle krabbelde pijnlijk recht,’Wat doe jij hier?’’Ik,’Selena keek naar achteren en hoorde de deur open gaan,’Direct Gabby!Niet nu,’Ze nam haar hand en liep snel de trap op.Ze kwamen in de woonkamer aan.’Wat deed je daar nou?’’Ik verken het huis,’zei Selena,wat eigenlijk niet gelogen was,’En toen hoorde ik Glozelle praten met ene Daniel.De broer van Bella.’’BELLA’S BR..!’Gabrielle begon te roepen en Selena drukte snel haar hand op haar zusjes mond,’Shh’Daniel en Glozelle kwamen de trap op en gunden hen geen enkele blik.Pratend gingen ze naar buiten.’Bella heeft een Telmarijnse bròer!’riep Gabrielle uit,’Dat méén je toch niet?!’’Toch wel,’zei Selena,’Ik herinner me dat Bella niets met hem te maken wilde hebben.’’Dat begrijp ik,’zei Gabrielle.’Maar wat deed jij?’vroeg Selena nieuwsgierig.’Ik ben voor binnen twee daagjes aan het zien wat we kunnen doen!’zei Gabrielle enthousiast.’Binnen twee dagen?’vroeg Selena nietbegrijpend.’23 mei..,’zei Gabrielle geïrriteerd,’Mijn verjaardag misschien?’’Oh sorry!’Selena sloeg haar handen voor haar mond,’Gabrielle,sorry!Ik had door al dit er niet meer aan gedacht!’’Ja,’zei Gabrielle,’O ja,we gaan vanavond bij de Golds eten.Direct dus.

Reageer (3)

  • Pylae

    Happy berstday,
    w8 even : Jake is toch 1 van de Golds.
    Nouh lekker dan. :Y)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Ze is bijna jarig. (:
    Gefelicitééérd, Gabbi!
    Alvast dan.
    xx

    1 decennium geleden
  • aya

    snel verder:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen