Daniel.

Jake sleurde Selena mee naar het kasteel.’Laat me los!’gilde ze terug.Jake keek haar emotieloos aan.’Waarom?Als je vader dit ziet dan..’’Zal ik er voor zorgen dat ik zeg dat ik dit niet wil,en jij,daar maak ik me geen zorgen over.’’Oké,’zei Jake,’Dan vertel ik je vader wel dat jij hebt zitten zoenen met de Hoge Koning.En ja,dan kan hij wel eens vermoord worden,he.’’Ok,’zei Selena bot,’Ik zeg wel niets.’’Goed zo,’zei Jake goedkeurend,’Je begint het te leren.’Selena had toch het gevoel dat hijzelf met Peter wilde vechten.’Zo,we zijn er,’zei Jake en liet haar arm los.Het zou Selena helemaal niet verbazen als zijn hand rood op haar arm stond,hij had haar stevig vastgehouden.’Ik hoor nog van je,’zei hij grijnzend en Selena liep vlug weg.Ze ging het kasteel binnen,de trap naar beneden.Ze had geen idee waar ze heen ging maar ze wilde alleen zijn,en Jake ontlopen.’Waarom heb je me apart genomen?’vroeg een stem aan iemand.Selena stopte vlug.’Er is iets wat onze soldaten hebben ontdekt.Thomas en zijn groep,die de wacht houden bij het Narniaanse kasteel hebben ontdekt.’Glozelle’s spaanse stem weerklonk.Snel keek ze door de kleine spleet van de deur.Glozelle stond te praten met een donkerblonde jongen.’Het gaat toch niet om mijn zus?’vroeg hij knarsetandend.’Het gaat spijtig genoeg wel over Isabella,Daniel.’zei Glozelle serieus.Selena kreeg een schok.’Bella’ s broer was een soldaat van Glozelle?Bèlla’s broer?’’Wat is er nou nog?Ze trekt op met die Narniërs,is samen met dat flutkoningkje van een Edmund.Wat kan er nou nog zijn?’Kwaad spande hij zijn spieren op.’Onze soldaten zijn getuige van een wonderbaarlijk iets geweest.Aslan hemzelf heeft haar koningin gemaakt.Ze hoort echt bij hen.’’Wat!?’Daniel sloeg een vaas van tafel.Glozelle vertrok geen spier.’Die.. Die..,’hij werd rood,’Ik snap haar niet.Zij,..’’Laten we maar teruggaan,Daniel.’zei Glozelle en stond op.Selena liep snel weg en liep pardoes op iemand.

Reageer (6)

  • Eef95

    ik ga ook mee om ze van een klif te duwen.

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Wat een mafkees zeg, maar hé Daniel :
    Door jou ben ik nu wel koningin geworden. Dus dankjewel ‘lieve’ broer!
    (Natuulijk : Lieve broer, eentje die me wilt verkrachten zeker :X).

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Jaaaaaa, ik ga mee naar Finland om ze persoonlijk van een klif te duwen. (A)
    xx

    1 decennium geleden
  • aya

    snel verder:Y)

    1 decennium geleden
  • AlphaRaven

    VET weer een stukkie xD

    en idd gooi die griezels van een hoge klif, met haaien beneden in het water ofzo, dan overleven ze het zeker niet. xD

    weiteren

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen