{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Ninety.]
Look Bella, isn't it beautiful?
Ze gingen naar binnen,waar de anderen zaten.Lucy sprong blij op,maar zag dan dat de dwerg geen Trompoen was.Parvi’s ogen keken direct naar Bella.’Koningin Isabella,’zei hij blij,’Ik heb hier iets voor jou,gekregen van de Grote Leeuw.’Edmund grijnsde naar haar.’O ja?’vroeg ze nieuwsgierig.’Natuurlijk,’zei Parvi zakelijk,’Als alle andere koningen en koninginnen er een hebben,zou het oneerlijk zijn dat jij er geen zou hebben.Alle Narniërs zijn erover eens dat jij een goede medekoningin zou zijn.’Bella begon te blozen;’Wel..bedankt.’’Daarom krijg je dit,’zei Parvi en overhandigde haar een doosje.Het was met bladgoud beschilderd in sierlijke motieven.Iedereen concentreerde zich op haar,waar ze onhandig van werd en het doosje bijna liet vallen.Snel zette ze het op tafel,de rest volgde direct.Bella opende het doosje en zag de mooiste kroon die ze ooit gezien had.Met glazen roosjes erop.’Héhé,’grijnsde Edmund,’Hé Bells,ze kennen allemaal je lievelingsbloem.’Bella keek naar Parvi.’Hoe kan ik jullie dwergen ooit bedanken!’zei ze gelukkig,’Jullie zijn zo’n kunstenaars.’’Ach ach,’zei Parvi en werd roodroze,’Het was Aslan die ons de aanwijzingen gaf.Hij is terug.Hij gaat ons helpen.’Parvi keek met twinkeltjes in zijn ogen naar de koningen en koninginnen.’Oh,’zei Lucy,’Ja,dat is.’Peter probeerde te glimlachen en Susan,die dat zag,sloeg haar arm om zijn schouder.Caspian keek nieuwsgierig toe.’Gefeliciteerd,koningin Bella,’ zei Parvi.Al snel begonnen de rest haar te feliciteren en haar ervan te verzekeren dat ze wilden dat ze ook koningin was.’Ik ga maar,’zei Parvi,’Ik en mijn familie hebben nog een heleboel werk,met zwaarden en van die dingen.’De rest knikten en Parvi ging op een hobbelend maniertje buiten.
Reageer (5)
wow jij hebt véél geschreven.
1 decennium geledenJa, it's more than beautiful, it's gorgeous.
1 decennium geledenthankyou.
Per ongeluk twee zelfde,dus deze reactie zet ik dan hier 1 decennium geleden
Whoot ^^ Zo'n mooie kroon Ik heb net Narnia; Prince Caspian gekeken en ik lach echt plat. Ben zn mimiek is met momenten echt hilarisch
1 decennium geledenWauw, dat kroontje is echt vet mooi.
1 decennium geledenSnel verdééér!
xx