{narnia}When 2 enemies fall in love[Part Eighty-eight.]
’Jake,laat me los!’zei Selena en rukte haar arm los.Ze keek achter zich,maar de plek met Peter was verdwenen.Ze leunde triest tegen een boom.Jake maakte daar spijtig genoeg gebruik van en zette zijn handen naast haar hoofd,zodat zijn gezicht erg dicht bij de hare kwam en ze niet weg kon.’Je verteld het niet tegen mijn vader,hé?’vroeg Selena en wendde haar hoofd af.Ze wilde hem niet aankijken.’Normaal gezegd hoor ik dat te doen,’zei Jake met een gemene grijns op zijn gezicht,’Omdat ik trouw moet blijven aan de koning.Maarja,de Hoge Koning zal vermoord worden,als ik een beetje bij de waarheid bijverzin.Maar jij wilt dat niet,heb ik wel gezien,dus wat heb je te bieden?’Selena’s mond viel open;’Dat noemen ze afpersing.’’Misschien,’zei Jake wreed,’Oh,als je wil dat hij vermoord word.’en maakte aanstalten te vertrekken.’Nee Jake!’zei Selena.Jake draaide zich glimlachend om,dit had hij verwacht.’Wat stel je dan voor?’zei Selena ook al had ze een slecht voorgevoel.’Ik zet mijn hersens op gang,’zei Jake en dacht na.Oh,hij heeft dus degelijk hersens! dacht Selena,Ik had eigenlijk stro verwacht.’Ik weet iets,’zei hij stom grijnzend.’Zoals?’’Een zoen.’Selena keek hem niet aan.Dat was wat ze verwacht had.’Oké,’zei ze en hief haar hoofd dichter.Ze drukte een zoen op zijn wang en zei prompt:’Klaar.’’Niet zo snel,’zei Jake en keek haar doordringend aan.’Een échte zoen.’’Dat was een zoen,ziezo,’zei Selena geërgerd.’Oké,’zei Jake en haalde haar schouders op,’Dan gaat de Hoge Koning maar dood,mors,morsdood.’’Nee,wacht!’Selena trok Jake ruw tegen zich aan.’Oke dan,’zei ze pissig en drukte walgend haar lippen tegen de zijne.Hij glimlachte en woelde door haar haar.Snel wendde ze haar hoofd af en Jake grijnsde weer.’Goed zo,’zei hij goedkeurend,’Ik zal niets zeggen.’Selena rolde met haar ogen en ging terug naar het kasteel,en soms keek ze naar achteren,hopend Peter toch te zien.
Reageer (4)
nu haatik jake echt! ik ga hem vermoorden met een fluitketel en/of scheermes!!!
1 decennium geledenOw, Jake is nu best wel héél stom bezig. ):
1 decennium geledenxx
Iewl, iewl, iewl.
1 decennium geledenOké, nu is het officieel.
Ik ga hem levend villen, of in stukjes hakken met het zwaard van Edmund.
Mag ik heel erg kwaad op Jake worden in jou verhaal?
Aah nu doet hij stom Ik dacht nog wel dat hij lief kon zijn
1 decennium geledenStommerd