'Ik zie dat je justin bieber fan bent.'zei de vreemdeling. 'Ja,hoezo?'vroeg ik. 'Hoe zou je het vinden als je hem persoonlijk ontmoet?'vroeg hij. 'Heel erg leuk.Maar dat zal toch nooit gebeuren.Maar waarom die vraag?'zei ik. 'Gewoon ik moet het weten.Hoe zou jij het vinden om achtervolgt te worden door gillende meiden?'vroeg hij. 'Ik denk dat ik er gek van word en dat ik dan juist een normaal leven zou willen leven.Maar nu weet ik nog steeds niet wie je bent en dat zou ik graag willen weten.'zei ik.'Ik moet eerst weten of je mijn geheim,geheim kan houden.'zei hij. 'Ja hoor dat kan ik wel.'zei ik. 'Oke dan.Dan ga ik nu mijn vermomming afdoen.'zei hij. En een paar seconden zat ik oog in oog met...............de wereldberoemde 16-jarige tienerster Justin Bieber.Nadat hij had vertelt waarom hij dit allemaal had gedaan,vroeg hij mij of hij mijn laptop mocht gebruiken en dat mocht. Na een paar uur te hebben gepraat,gingen we naar beneden. We gingen in de bank zitten en mijn ouders vroegen niet eens wie hij was. En toen na wat tv gekeken te hebben gingen we naar bed. Want hij wou met mij naar school om te zien hoe het hier aan toe gaat.

Reageer (1)

  • Forestsoul

    Wow als ik naast justin zou zitten dan zou ik niet stil zitten ;$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen