{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Eighty-seven.]
Beide draaiden ze hun hoofd om.Jake kwam met zijn handen in zijn zakken aan.Peter keek hem geïrriteerd aan,Selena knarstetandend.’Ik dacht wel dat het een goed idee van je vader was om je in de gaten te houden,’zei Jake wanneer hij kwaad naar Peter keek.’Als Andalusianen mensen al geen privacy gunnen,’mompelde die.Jake beet op zijn lip en keek naar Selena,die al rood zag.’Wat?!’zei die kwaad,’Waarom zou hij joù erop uit hebben gestuurd?’’Hij denkt waarschijnlijk dat we goed bij elkaar passen.’zei Jake prompt.Peter keek geschokt naar Jake.’Ah Selena,’zei hij tegen haar,’Dus je valt op players.Weten we dat ook weer.’’Ik ben geen player,’zei Jake geërgerd,’Ik val gewoon in de smaak bij meiden.Eigenlijk is het best wel zielig..,’Selena keek bang van Peter naar Jake,ze zouden toch niet vechten?’Wat is zielig?’vroeg Peter en greep het handstuk van zijn zwaard.Jake ging op een rots staan:’Ìk heb meer ervaring dan jij en jij,hoe lang besta jij al?Dertienduizend jaar,en hebt geen ervaring.’Selena keek naar Peter.Hoe kon hij zo oud zijn?Misschien was hij een soort van vampier,of iemand die uit de poel van het “eeuwige leven” had gedronken.’Wat maakt het uit?En als ik mij mag verdedigen,ik ben geen dertienduizend jaar.Hier misschien,maar wanneer ik in Engeland zat,ging hier meer tijd voorbij.Ik ben zestien.’zei Peter verdedigend.’O oo,’zei Jake lacherig,’Dus jonger dan mij.Wat indrukwekkend!’’Wel,eigenlijk wel,’zei Peter grijnzend,’Want ik heb meer macht op mijn zestiende dan jij ooit zal krijgen in jou miezerige leventje.’Jake werd rood.’Maar,ik heb haar,’zei hij en sloeg zijn armen om Selena,die recht was gestaan.Ze probeerde zich tevergeefs los te maken.Peter keek haar aan.’Het lijkt wel niet alsof Selena jou wilt.’Selena schudde heftig haar hoofd,als teken dat Peter gelijk heeft.’O jawel,’zei Jake,’Komaan,jij bent toch veel te gevaarlijk.Selena is veilig bij mij.’’Ik versta Selena zeker,’zei Peter bot,’Dat als ze niet bevriend wil zijn met ons,ze het mag zeggen.Ik zal ze er niet voor vervloeken.Maar om dé vriendin te zijn van jou,dat begrijp ik niet.’’Wàt ik.. Jij gaat eraan!’zei Jake en vloekte alle woorden die hij kende.’Peter!’zei Selena bang.Peter trok zijn zwaard en deed die in Jake’s richting,die de zijne ook had getrokken.’Stop!’zei Selena bang,en ging voor Peter staan.Jake had dat niet verwacht:’Wat is..?’Peter leek ook verward.Snel greep hij haar hand,wat Selena niet erg vond.’Uit de weg,Selena,’zei Jake en keek haar schattend aan.’Vecht als een man,flutkoninkje,’zei Jake spottend,’En kom hier.’Peter wilde Selena zachtjes wegduwen maar zij kwam terug voor hem staan.’Het maakt hem niet minder mannelijk dat ik voor hem sta,’zei ze abrupt.Jake keek jaloers in haar richting,’Dan ga jij mee,terug.’Hij keek Peter giftig aan en nam snel Selena’s hand en trok haar ruw mee,en gunde Peter geen enkele blik.Selena keek snel om en zwaaide met haar vrije hand naar Peter.Hij zwaaide zwakjes terug,met een trieste glimlach om zijn gezicht.Jake draaide Selena snel om en bracht haar naar het kasteel.Peter bleef achter.
Reageer (6)
ow ja en ik haat jake en ben voor peterr!!!:DD:
1 decennium geledensnel verder:D:D
1 decennium geledenVet schattig dat ze gaan vechten om Selena. Maar ik ben voor Pééét.
1 decennium geledenStomme momentverspillende Jake.
Verdéééér!
xx
snel verder:Y)
1 decennium geledenAah ik vind ze best schattig zo vechtend voor haar ^^ Jake heeft precies wel een boontje voor haar hea En Pete die beschermd haar Wat een geweldig team
1 decennium geleden