Toen jullie even later achter een dampende mok cappuccino zaten zei je BFF wat je eerder die dag ook al een paar keer gedacht had: "Ik hoop dat we hier nog één of andere lekkere beroemdheid tegen het lijf lopen." Haar blik werd dromerig. "Ja, jij hebt pech," lachtte je, "Justin Bieber woont hier niet." Ze trok een pruillipje. "Dan kan ik hem toch nog wel tegen het lijf lopen?" Zei ze hoopvol. "Ga er maar niet vanuit." hield je haar uit haar droom. "We mogen al van geluk spreken als we überhaupt iemand tegenkomen." Maar dan hoefde dat van jou zeker niet Justin Bieber te zijn. Je vriendin was helemaal into him, maar jij had toch veel liever een hotte acteur. Je veegde een druppeltje zweet van je voorhoofd. Dat bewees maar weer dat shoppen wel degelijk een sport is. Je keek je vriendin weer aan maar zag dat die alweer in dromenland was door haar 'droomprins'. Je trok een vies gezicht. "Je kan ook overdrijven hoor." Waarop zij weer antwoordde: "Ach, dromen is toch niet verboden? Wie weet..."

Reageer (3)

  • VeerleClifford

    Dit is super leuk en makkelijk gezelen. Je leest het vlot en het is lekker vrolijk. Ga snel door. ik ben fan!

    1 decennium geleden
  • invisible14

    ik houd nu al van jou verhaal (H)

    1 decennium geleden
  • Strengthless

    aaaaah, nu heb ik zin in starbucks.

    jij denkt zeker;
    waarom gaat ze mijn verhaal nog een keer lezen?
    maar nee, ik ging even taylor-plaatjes kopiëren,
    want ik wilde een collage gaan maken,
    en jij hebt altijd van die leuke taylor-plaatjes ;$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen