Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • CamMitchell

    je schrijft heel mooi
    i love your story(H)

    1 decennium geleden
  • xRenatex

    Je schrijft echt super geweldig
    en het wordt helemaal niet langdradig hoor xD

    I love your story
    Snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • RainDancer

    Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik je verhaal super vind voordat je me gaat geloven??
    Ja, ik heb afschuwelijk weinig reacties geplaatst, maar ik kan er ook niks aan doen dat ik de hele week niet op de pc mocht...

    Weet je wel hoe veel mailtjes van nieuwe hoofdstukken ik nu allemaal kan gaan doorspitten!! Verder moet ik nog voor twee anderen het verhaal beoordelen, en dan heb je mijn eigen verhaal ook nog!!

    Je schrijft nog steeds geweldig, en ook echt niet te langdradig. Het duurt gewoon heel lang voor ze door heeft wat er aan de hand is. Moest Theana in mijn verhaal er niet ook zo'n 13 hoofdstukken over doen voor ze door had wat er aan de hand was? En mijn hoofdstukken zijn een stuk langer dan die van jou ;)

    Volgens mij ben je op het eind vergeten dan Jamie bij haar is. Waarom moet hij eigenlijk mee? Ik begrijp het niet... Of je moet hem niet meenemen naar de open plek, of je moet hem wel meenemen, maar dan moet hij op z'n minst zijn zus troosten. Als je hem haar laat troosten kun je haar niet met haar hoofd tegen die steen laten slaan, dat doet niemand als er iemand anders bij is, toch? Zeker niet als die iemand je kleine broertje is...

    Dus denk er ff over na, oké ^^
    Snel verder!! (H)

    1 decennium geleden
  • FireGirl

    het is echt heel mooi(H)
    hoe je alles beschrijft geweldig :D

    alleen een ding van af nu mag je wat meer actie er in gooien;)

    1 decennium geleden
  • Myss

    snel verderrrr
    je moet doorgaan zo als je nu bezig bent dan bijft het verhaal lekker vlot

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen