Ik word wakker en zie op de klok dat het al half 11 is en besluit me dan aan te kleden.
Half wakker kleed ik me eigen aan en ga naar beneden om een boterham voor me zelf te smeren.
Dan ga ik even achter de computer om te kijken of er al iemand op msn online is.
''Ik heet trouwens Ilona en ik ga zo naar mijn beste vriendin Amanda.''
Met mijn boterham half in mijn mond gepropt roep ik naar me moeder dat ik weg ga en onder weg zag ik een groepje jongens staan allemaal met een muts op en een zonnebril op ik vond het maar raar want het was 30 graden!! maar ik liep toch door.
Toen ik eenmaal bij Amanda was gingen we naar buiten en amanda nam haar gitaar mee.
Ik:''waarom neem je in godsnaam dat ding nou weer mee??''
Amanda:''Omdat ik wil oefenen!!''
We liepen verder en toen zagen we het 4-tal jongens weer staan.
Ik:''Zie je Amanda ik zei toch dat ze er stonden.''
Amanda kijkt een beetje vreemd naar hun omdat ze dacht dat ze hun kende.
Ach ja het zal vast wel niet.
We gingen op een bankje zitten en niet veel laten hadden we in de gaten dat die jongens ons volgde.
Ik:'Aman ik vind het wel een beetje eng hoor zo die jongens die ons achterna komen'
Amanda:'Geen zorgen ik weet wel iets ^^ kom dan gaan we naar Cynthia's huis''

*Een half uur later*

Amanda klopte op de deur en Cynthia deed open.
Cyn:''HaaiHaai en wat brengt jullie hier?''
Ik:''Nou we worden achtervolgd door een groepje jongens maar we weten niet wie het zijn want, ze dragen allemaal een muts en een zonnebril..EN NOG WEL MET DIT WEER!''
Meisje: ''Cyn wie is daar''
Cyn:''Amanda en Ilona zijn hier!''
Meisje:''ooh Hoooooi!!''
Ik&Amanda: ''Hooi Astrid!''
Amanda:''Hebben jullie zin om naar buiten te gaan?''
Cyn&As:''Ja Hoor!!''

Ondertussen toen ik en amanda aan het wachten waren zagen we die vreemde jongens weer.
amanda en ik keken elkaar een beetje vaag aan van wat doen hun nou weer hier?
Maar ja geen tijd om daar over na te denken want astrid en cynthia kwamen al naar buiten.
cyn:''En wat gaan we doen?:D''
Astrid:''Zullen we naar het strandje gaan??''
cyn,aman,ik:''Jaa is goed!''

Zo gingen we met z'n 4en naar het strandje toe en gingen in het zand zitten.
We vonden een oud blauw zeil waar we onder gingen zitten tegen verbranding van de zon.
Even later waren we gezellig Tokio Hotel liedjes aan het zingen toen we die 4 jongens weer zagen!
Maar dit keer zaten ze vlak naast ons in het zand.
Ook al vonden we het raar we gingen gewoon door.
Ik keek stiekem met me ooghoeken naar 1 van die jongens en hij likte langs zijn lippiercing als ik het goed zag.
Ik:'' aman,cyn,as we moeten die jongens goed in de gaten houden want ik weet gewoon zeker dat we ze kennen!''
Amanda:'Ja maar we moeten het wel onopvallend doen anders hebben ze ons door!''
dus we gingen gewoon door met zingen.

*een uurtje later*
Cyn:''Ik heb eigenlijk wel zin om te zwemmen!''
Ze deed haar kleding uit en stond in haar bikini en dook het water in.
Cyn:''Aman,as,Iloon Kom er in het water is heerlijk!''
Dus wij volgde Cynthia en doken ook het water in.
We zien die jongens kwijlend naar ons kijken en besloten aan hun te vragen of ze ook het water in kwamen.
Maar de jongens maakte handgebaren dat ze hun zonnebrillen en mutsen niet af mochten doen wegens persoonlijke redenen.
As:''Zullen we anders bij hun gaan zitten? misschien komen we er dan achter wie dat zijn!''
ik:''jaa dat doen we!''
Toen de jongens zagen dat we het water uit kwamen en richting hun kwamen werden ze een beetje zenuwachtig.
Dat was zo lief om te zien!^_^
We gingen in een halve cirkel bij hun zitten zodat het een hele cirkel werd.
Ik: ''Hey ik heet ilona :D''
Cyn: ''En ik ben Cynthia ^^''
Amanda: ''Ik ben amanda :)'
astrid: '' en dan ben ik astrid xD''

De jongens zaten ons glimlachend aan te kijken.
cyn: En hoe heten jullie? :D
1 Van de jongens met de lippiercing zei dat ze dat helaas niet konden zeggen.
Ik vond het nog al raar en het klonk als of hij zijn stem een beetje had vervormd.
Ik:Mag ik vragen waarom jullie ons volgde?en maakte er nog een raar sprongetje bij.
Die jongen met de lippiercing moest een beetje lachen en werd daarna knalrood.
Astrid,Cynthia,Amanda en ik keken elkaar een beetje vaag aan want we snapte er niks van.

Ineens gaat mijn mobiel af en ik kreeg een berichtje van me moeder dat ik moest gaan eten.
Astrid, cynthia en amanda gingen ook gelijk weg.
We werden nog even tegen gehouden door de jongens en ze vroegen of we morgen wilde afspreken om 2 uur hier op het strandje.
We stemde er allemaal in mee en hadden het afgesproken.
De jongens draaiden zich weer om en we zagen alle 4 een stukje tattoo in een nek van 1 zo'n jongen zitten.
We keken elkaar aan en waren het er over eens.
Ik:'Ik zei toch al dat we ze kenden!'
De andere 3 knikte en ze wisten het ook.
Amanda: ''Dat gaat leuk worden morgen!''


*Vervolg*

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen