{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Eighty-four.]
Gabrielle keek nog een hele tijd naar Selena en naar Jake als die binnenging.En Jake ook de hele tijd naar Selena.Waarom had hij haar proberen te zoenen,wat was gelukt?Zij had al helemaal geen gevoelens voor hem,dit was eigenlijk aanranding.Wat als hij het nog eens zou proberen?Selena’s hart stond alleen maar open voor Peter.Voor hem,en hem alleen.Maar als Jake dat te weten zou komen,hij zou hem vermoorden.Haar ogen stonden waterig.’Hé,Selena?’Evi keek haar bezorgd aan,’Gaat het wel?’’Je ziet er zo triest uit?’zei Nathalie even bezorgd.’Het is niets,’zei Selena en wierp snel een blik op Jake.Hij grijnsde.’Wel,dan zullen wij eens moeten gaan,’zei Alexander,’Onze kleinste moet in bed.’’Hé pap!’zei Tobey,’Ik ben niet moe.’’Jawel,ik zie het,’zei Megan,’Kom,’Na een gedag gaven Nathalie en Evi Selena en Gabrielle een dikke knuffel.En zelfs Tobey ook.Alexander en Megan gaven hen ook een knuffel,de rest een handje.Snel waren ze weg,wat Selena en Gabrielle niet zo leuk vonden.Nu moesten ze alleen met de familie Gold zitten.’Ik ga ook slapen,’zei Gabrielle snel.’Ik ook,’zei Selena.Haar vader gaf ze snel een knuffel.De rest een handje.Dan kwam ze tot bij Jake.’Slaapwel,’zei die met een speelse blik in zijn ogen.Selena walgde binnenin maar liet dat niet merken.Snel stormde ze geschokt naar boven.Daar begon Gabrielle direct:’Selena!Je ziet toch direct dat hij een player is!’’Ik ,ik,Gabby!Hyperventileer niet!’Selena keek naar Gabrielle die echt bezorgd leek.’Gabrielle,’Selena zuchtte,’Ik was eerst buiten.Hij kwam gewoon naar me toe,gaf me een compliment en een zoen pal op de mond en ik kon niet weg omdat hij te sterk was.’Gabrielle werd rood van kwaadheid.’Wat!’zei ze kwaad,’Oké,niemand komt aan mijn zusje!Alleen ik mag lastig doen!Ik dacht al,ik dacht eigenlijk dat je op Peter was.’Selena keek haar met grote ogen aan.’O,dan dacht je dat.. ik ben happy single..Slaapwel.’Ze deed vluchtig het licht uit en ging nadenken.Morgen zou alles vergeten zijn,ze zou Jake vermijden en Peter zien.
Reageer (5)
Oo, ik ben bezorgd om Selena. ^^
1 decennium geledenMaar, ik haat mijn zusje altijd als ze zo als Gabbi doet.
& Selena gaat bijna naar Peeeteeer!
xx
VET gaaf verhaal, snel verder bitte
1 decennium geledenjup niet echt een lange react maar ik ben te moe om lange reacties te geven
snel verder
1 decennium geledenEn dat noem je zussen?
1 decennium geleden’O,dan dacht je dat.. juist! waarom zeg je het niet tegen je zusje?
1 decennium geleden