of


I know who to choose (A)

Selena draaide zich om.Blond haar,blauwe ogen en een gespierd lichaam.Neen,niet Peter maar Jake.Peter was lief maar Jake,Selena vond hem wat playerig.’Het gaat fantastich,dankje,’zei Selena en keek hem aan.Hij leek gevleid door haar blik.’Waarom ga je dan naar buiten?’vroeg hij nieuwsgierig.’Ik had wat frisse lucht nodig,’deelde Selena mee,met een glimlach.’Ah,’zei Jake begrijpend,’Ik ook.’Hij ging naast Selena staan,met zijn handen op de reling.Selena staarde dromerig naar de heuvels.’Heb jij de Narniërs echt gezien?’vroeg Jake,een beetje jaloers.’Ja,’Selena besloot de absolute waarheid te vertellen,’Ik en Gabrielle zijn onder hun hoede genomen toen we hier terecht kwamen.’’En heb je echt bij de Hoge koning moeten slapen?’vroeg Jake.Als de uitdrukking *groen van jaloezie echt letterlijk bestond dan zag Jake nu donkergroen.’Wat?!’Selena keek hem met grote ogen aan,’Wie heeft je dat verteld?’’Iemand,’zei Jake en keek naar de anderen,die binnen zaten,’Ik zou het niet vertellen.’Selena dacht aan haar vader.’Wil jij eigenlijk echt soldaat worden?’vroeg ze walgend.’Pfff,’Jake keek nu ook naar de heuvels,’Mijn vader wilt het,om het land te beschermen.Wij zullen wel winnen,we zijn met veel meer dan de Narniërs.’Selena dacht aan Peter in zijn maliënkolder,het beeld dat ze gisteren had gezien.Jake keek grijnzend naar Selena.’Eigenlijk,’biechtte hij op,’Eigenlijk ben je best wel knap.’’O,’Selena wist niet wat te zeggen,’Bedankt.’Ze werd een tikje roder.Jake aarzelde en drukte haar tegen hem.Met zijn armen sterk om haar heen,zodat ze echt nergens heen kon.Zijn gezicht kwam altijd steeds dichterbij en Selena werd bang.Ze hoopte zo sterk dat Gabrielle opeens de schuifraam open zou doen.Maar ze leek niet te komen.Ze probeerde haar hoofd af te wendden maar Jake hield die vast met zijn handen.Zijn lippen kwamen op de hare en zijn tong drukte tegen haar lippen.Maar ze opende die niet.’Selena!’De redding kwam nabij,’O, sorry..’Jake en Selena keken op en ze slaakte een zucht van opluchting.Gabrielle keek hen walgend aan.’Ik zal jullie niet meer storen..,’ze maakte aanstalten terug naar binnen te gaan maar Selena wringde zich los uit zijn greep.’Ik ga mee,’zei ze,Jake achterlatend.

Reageer (5)

  • HARREH

    Ik zou het best PIEP vinden als m'n zusje me zou zien zoenen. ö
    Ik zou hem gewoon van me afduwen en als hij dan niet loslaat gaan slaan. :Y)
    Jake is best knap, maar hij is een player en hij kan nóóóóit tegen onze Peter op. :9~
    xx

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Omygod, waar is Peter als je hem nodig hebt? 0_0
    Oja, Peter Pan aan het spelen.
    Jammer dat Selena geen Wendy kan spelen. :Y)

    1 decennium geleden
  • Archer

    Holy cow o.O Ik vind Jake best leker :Y) Maar natuurlijk kan hij tegen Pete niet op xD

    1 decennium geleden
  • aya

    snel verder :D

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Jake wat had ik je gezegd?:@

    drie keer hoera voor Gabrielle(hoera)(hoera)(hoera)

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen