:Y)

Bella ging stilletjes terug naar de anderen.Lucy keek vlug om haar heen.’Waar is Aslan?’vroeg ze lief.’Weg,’zei Bella emotieloos.Ze staarde verward naar de grond.’Laat Aslan ons stikken?’vroeg Susan,smekend dat dat niet waar zou zijn.’Neen,’zei Bella vast,’Hij wacht op het juiste moment om te komen.De grote leeuw vermijdt liever déjà vu’s.’’Bella?’Edmund keek haar bezorgd aan,’Voel je je wel goed?Je ziet er niet al te best uit.’Bella knikte bibberig maar viel op haar knieën.Ze was erg geschrokken van Aslans uitleg,dat ze nu dan een koningin zou zijn.’Bella!Wat is er?’vroeg Peter verschrikt.’Ik,ik,’ze kreeg opeens een droge keel,’Ik ben een van jullie,nu.’’Dat ben je altijd al geweest,’glimlachte Lucy.’Nee maar,’ze probeerde het uit te leggen,’Aslan heeft me ook koningin gemaakt.’’Koningin?’Caspian keek haar verwonderd aan.Edmund keek haar met gelukkige ogen aan.’Nu ben je heeeel heeeel echt familie,Bella!’kirde Lucy,en door haar leidde het tot een groepsknuffel.’Weet je waar ik nou eens zin in heb?’vroeg Edmund lacherig,’Om terug Peter Pan met Zorro te spelen.’’Ja!’Lucy sprong recht,’Ik ben Tinkerbell!’Ze liep naar boven om andere kleren aan te doen.’Ik mijzelf!’zei Peter.Hij grijnsde breed,als een kleutertje die zijn zin heeft gekregen,en liep Lucy achterna.’Ik ben Wendy!’zei Susan gretig en ging naar haar slaapkamer.’Ik ben zorro!’zei Edmund en drukte Bella tegen zich aan,’En Bella,Isabella,hier is mijn lieftallige Elena..oeps Caspian.Haak of die gekke tikkende krokodil?’’Tss..Ik ben die Haak wel,’zei Caspian verslagen,’Als jij me helpt met zijn uiterlijk.’Edmund knikte en knipoogde naar Bella.
Lucy had een groen jurkje aangetrokken,na zoeken vond ze lichtgroene ballerinaatjes en een groen lintje om een dotje in haar haar te doen.Ze zag er als Tinkerbell erg schattig uit.’En?’snel toonde ze haar kleren aan Peter.’Perfect!’zei hij en stak zijn duim op,’En ik?’Hij had een groen shirt aan,waar aan zijn middel zijn narniaanse riem hing,en de jeans die hij aan had gehad toen hij hier terecht was gekomen.De jeans had een beetje een groene schijn van het vallen.Hij zag er terug engels uit.’Hmm,’Lucy keek hem aan,’Er zijn vanboven knopjes aan dat shirt hé?Dan zou ik die los doen.En heb je geen donkergroene broek?Een rode veer vinden we wel.’’Nope,’zei Peter,’Geen groene broek.Maar hé Luus,!Blijf eens af mijn shirt!Ze moeten mijn bovenlichaam niet zien hé!’Lucy negeerde hem,deed de knopjes los en zijn broek in zijn laarzen,’Klaar!’Ze stormden naar beneden.Peter had Lucy’s dolkje mogen lenen,want Peter Pan had een dolk,geen zwaard.Beneden was Susan er al.Ze had haar zwarte haar in twee vlechten gedaan met twee lichtblauwe strikken en had een lichtblauwe nachtjapon aan,rond haar middel vastgemaakt met een donkerblauwe strik.Op de trap hoorden ze gestommel en ze gierden het uit.

Reageer (5)

  • HARREH

    Ik zou er ook geen probleem mee hebben als Peters shirt open zo staan. Halloohoow, er mogen wel meer jongens komen met zo'n mooie sixpack. :9~
    Nu Eddy nog, haha & Haak moet ook even sexy gaan doen. :Y)
    xx

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Natuurlijk willen we Peters bovenlichaam zien.
    Heel graag zelfs.. :Y).

    1 decennium geleden
  • Archer

    Oh boy xD Dat zal weer wat worden x)

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Caspian!! denk ik.

    snel verder

    1 decennium geleden
  • aya

    snel verder:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen