1. Introduction
Sorry dat ik niet eerder heb geschreven, ik ben nu eenmaal heel erg slecht in beginnen met verhalen. Ik heb wel drie verschillende versies geschreven en deze vond ik de beste.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle reacties, abos en kudus! (nu al zoveel!!!!)
Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle reacties, abos en kudus! (nu al zoveel!!!!)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Haha, aangevallen door een eekhoorn
1 decennium geledendie zijn schattig??
Snel verder
Vet LEuk!!! Snel verder!!! p.s dat andere verhaal is dus echt afgelopen echt gaat niej verder meer maar gwn hier verder toch?
1 decennium geledenZoooo leuk
1 decennium geledenIk niet zo lkkr afgezaagd zitten zeggen dat je verder moet want dat doe je toch wel(6)
En trouwens ik vind dat het juist goed is dat er wat mensjes( nouja eigenlijk vampiers) dood zijn, anders zou het zooooo vol worden.(met 15 mensen in 1 huis is wel veel)
Begrijp me nie verkeerd
Ik vin het echt heeel erg zielig (ook al is het een verhaal) maar het is gewoon beter zo:)
Jemig!
nutteloze reactie!
XXX(flower)
Ik vind het niet fijn dat de rest dood is maar snel verder..
1 decennium geledensnel verder!!
1 decennium geledenwie leven er eigelijk nog allemaal van de cullens?