{Narnia}When two enemies fall in love [Eighty.]
Vanessa might be Selena
'Het is lekker!'smakte Evi,'Ik had hartstikke honger!'Tobey grijnsde:'Ik dacht dat meisjes beleefd waren.'Gabrielle grijnsde en keek naar Selena.'Oh,ieder meisje,'zei zij triomfantelijk,'Behalve Selena hier.Zij kan nogal onhandig zijn.'Iedereen van de kinderen lachten ermee maar Jake keek naar Selena.'Dat kan ik niet geloven,'zei hij.Nathalie keek naar Evi.'Player...,'zei ze.'Maar zijn jullie al gewend aan hier?'vroeg Tiara.'Ja,'zei Gabrielle niet begrijpend,Tiara lief doen na gisteren?Dat was niet normaal,'Het is hier erg leuk,maar Selena is erg onhandig hoor.''Gabrielle...,'zei Selena waarschuwend.Zusjes,de ene keer zijn het je beste vrienden,de andere keer je vijanden.'Hoezo?'vroeg Saphira nieuwsgierig.'Wie zou er nou als iemand je gewoon loslaat in het water vallen,'zei Gabrielle.Selena had het gevoel dat ze haar mond voorbij praatte,'En dat de Hoge Koning zelf je moet gaan redden.'Evi,Nathalie en Tobey keken haar met open mond aan.'Heb jij de Hoge kòning gezien?Hijzelf?!'Selena werd weer rood,ze dacht aan Peter.'Gabrielle,zwans niet zo!Je weet zelf wat er echt gebeurd is.'zei ze.Evi grijnsde.'Dan zal ik niets zeggen,ik wil jullie beide te vriend houden!'Selena glimlachte naar haar en iedereen concentreerde zich terug op zijn eten.'Alexander en Megan Musso,'zei Cedric opeens,'Hoe gaat het nu met Archenland,er is niet veel nieuw,heb ik gehoord.Is het Noorderlijke land doodgebloed?'Tiara staarde trots naar haar vader en zei stilletjes zoiets als 'Strike,papa`'De Archenlanders leven in vrede met iedereen,'zei Megan bot,'Dat we hier niet zo kunnen zeggen,niet?'Tobey grijnsde naar zijn vader,die een knipoog teruggaf.'Dat herinnerd me eraan,Alan,'zei Cedric en wendde zich tot de koning,'Ik zou u mijn zoon tot u dienst als soldaat willen brengen.'Megan stak haar tong uit naar de Gold's,om haar zoon en dochters te amuseren,maar gelukkig voor haar hadden de familie het niet gezien.'Is dat zo?'vroeg Selena's en Gabrielle's vader en keek naar Jake.'Ja,'zei die,'Ik wil mijn vaderland een dienst bewijzen en help mee om het te helpen de gevaarlijke landen te bestrijden.'Selena werd helemaal bleek.'Als het mag,ik ga even naar buiten.'zei ze.Zonder op toestemming te wachten liep ze naar het balkon en deed de schuifraam toe.Tussen de sterren en de zwarte nacht door,keek ze naar de heuvels.Waarom moest alles zo moeilijk gaan?'Hé,gaat het?'vroeg een erg mannelijke stem.
Reageer (4)
Ja ben het ook met haar eens
1 decennium geledenJaaa, helemaal met Bella's theorie eens.
1 decennium geledenGo Peter, Go Peter, Go Peter!
Verdééér!
xx
Wie zou dát nou zijn, stomme Jake.
1 decennium geledenBlijf van Selena af, die is van de Hoge Koning!
Oh, wacht wacht. Bella krijgt verhalenvisioen!
Andalusia krijgt toch oorlog met Narnia en Jake gaat in het leger voor Andalusia en gaat vechten met de Hóge Kóning, jaja Koning Peter the Magnificent.. En dan Jake doodgestoken door onzen Peter. Krijg je ervan als je player bent.
fantasie, je weet toch. ><
snel verder
1 decennium geleden