Jake Gold.


Tiara Gold.


Saphira Gold

Hoi.
Ik ben Saphira Gold,ik ben veertien jaar oud en woon in Valenta.Omdat mijn vader de gouverneur van Andalusia is,ben ik vrij populair.Mijn broer en zus maken daar gebruik van,om erg bekend te zijn,maar ook berucht.Ik hoop dat ik nooit als hun word,want zij hebben al heel wat mensen pijn gedaan.Ik hou van mijn familie en vrienden maar niet van arrogante mensen,als je dat begrijpt.Zelf kan ik vriendelijk zijn,zeker.Maar ook dom als ik mijn zin niet krijg,dat geef ik toe.

Hey,
Mijn naam is Jake Gold.Ik ben achttien jaar,dat betekend net volwassen dus doen wat je wilt.Ik woon met mijn vader,die gouverneur is,moeder,en zussen Saphira en Tiara in het dorpje Valenta.Sommige mensen zeggen dat ik een player ben maar ach,ik hou gewoon van de meiden.



Selena en Gabrielle draaiden zich abrupt om.'Oh nee,'mompelde een geërgerde Evi achter hen.'Dit zijn Stephenie en Cedric Gold,'zei hun vader enthousiast,'De gouverneur en zijn vrouw van Andalusia.'De gouverneur,Cedric dus,nam Selena's hand en schudde die.Hij had een erg stevige greep,'Dus jullie zijn de verloren dochters van Allan.Elke keer zat hij over zijn dochters te praten,en natuurlijk triest dat hij ze moest achterlaten.Leuk om kennis te maken,Selena en Gabrielle.'Nu nam hij Gabrielle's hand,die hem verward aanstaarde omdat hij hun namen kende.'Ik ben Stephenie,'zei de vrouw,Stephenie,'Aangename kennismaking.''Dit zijn onze zoon en dochters,'zei Cedric,'Tiara,Saphira en Jake.'Selena voelde haar mond droog worden.Tiara,Tiara de bitch van Valenta was de dochter van Cedric.'Hoi,'zei ze alsof er niets gebeurd zou zijn,alsof Selena nooit grof was geweest.Vluchtig gaf ze haar en Gabrielle een knuffel.'Hai,'zei een kleiner,blond meisje,'Ik ben Saphira,leuk jullie te zien.'Dat was de dochter van veertien.Ook zij deed hetzelfde als haar zus Tiara.Maar ze leek toch leuker dan haarzelf.Dan bleef de oudste zoon nog over,Jake.Hij gaf na een 'Hoi,'Gabrielle een handje maar Selena.'Hallo,mooie dame,'zei hij gracieus en tilde haar hand op om er een zoen op te drukken.Achter hen rolde Tobey met zijn ogen en Gabrielle moest haar hand op haar mond drukken om het niet uit te proesten.'Oh Alexander en Megan,jullie zijn hier ook,hoe gaat het ermee?'vroeg Cedric vriendelijk.'Goed,dankje,'zei Alexander een beetje kil.'Ach ook altijd hetzelfde he,jii,'lachte Stephenie.'Kom kom,'zei Gabrielle's en Selena's vader,Allan,'Laten we beginnen met eten.'Al snel zaten ze aan tafel.Selena en Gabrielle dicht bij Nathalie,Evi en Tobey.Maar op de een of andere manier slaagde Jake er toch in naast Selena te komen zitten.




Reageer (4)

  • Eef95

    Vette player!!

    arme Selena

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Haha, Jake is een vette player maar hij blijft knap. Maar wel veel minder knap als Peter natuurlijk. :9~
    & Bella, waarschuw ze maar. Ik kan niet zoveel doen want ik ken de Pevensies niet. Nouja, in dit verhaal dan. (A)
    xx

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Jake is wel knap :9~.
    Maar he is trying to make Selena of him!
    Bed pérsown, sjlecht pérsown, niet goed voor Peter. Zielig voor Peter, Bella gaats snel waarschuwen! (nerd)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    'Dit zijn Tiara en haar familie.'
    Jake is Alex Pettyfer. :9~
    Verdééér! :Y)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen