{Narnia}When two enemies fall in love [Seventy-eight.]
'Wat is er,o lieve Aslan?'vroeg Bella,vereerd dat hij met haar wilde praten.Aslan keek haar aan met zijn warme ogen.Het leek alsof er gesmolten goud ingestopt was.'Ik weet dat je niet terug naar huis kan,'zei hij met zijn melodieuze stem vol medelijden,'Jouw ouders zijn als moedige mensen in de oorlog gestorven.Jouw broer had altijd een gevaarlijke interesse in de Telmarijnen en is soldaat van generaal Glozelle geworden.Alleen thuis is gevaarlijk.'Bella voelde het verscheurde verdriet in haar hart terug opwakkeren.Ze had er een hele poos overgedaan om hen verdriet te verwerken maar dan kwam Edmund,haar eerste grote liefde,en het gescheurde hart fleurde weer op.'Ik weet dat we allemaal willen dat jij bij onze koningen en koninginnen blijft,'zei Aslan.Bella knikte,'Dat wil ik zeker,lieve Aslan.''Daarom zou ik van jou koningin Bella van Narnia willen maken.Jij bent perfect om erbij te horen.''O Aslan,dankje,maar dat kan ik echt niet aannemen!'zei staarde naar zijn perfecte snoet.'Maar Isabella,'Aslan gaf niet op,'Ik weet zeker dat iedereen het wilt.''Maar Daniel,mijn broer zal zo razend zijn!'zei Bella bang.'Bella,luister,'Aslan sloot zijn ogen,'Ik voel dat je hem uit je hart hebt verbannen.En hij zal het niet direct te weten komen.Hij is al razend omdat hij weet dat je met hen bevriend bent.''Daarom net!'zei Bella verschrikt,'Ik ben bang dat hij hen gaat vermoorden!''Bella,'zei Aslan,'Ik ken de koningen en koninginnen langer dan jij.Zij zijn dapper,net als jij.Ze kunnen zichzelf redden uit gelijkwaardige situaties.''Ik zou niets liever willen dan koningin zijn,Aslan,'zei Bella die bezweek onder zijn blik.Aslan leek te grijnzen;'Goed zo,koningin Bella,de dwergen maken een kroon.'Dat zei hij alsof hij alleen maar een saai nieuwtje vertelde.'Nu ga ik.''Maar Aslan!'smeekte Bella,'We hebben je hulp nodig bij de oorlog!Ga nou alsjeblieft niet weg.''Bella,'Aslan keek haar ernstig aan,'Ik kom op tijd,zoals altijd.Niets loopt zoals het al loopte.Geen Déjà vu's.'Bella knikte.'Dag Aslan.''Dag Bella,'antwoordde Aslan,'Het was erg leuk je te zien.Vertel de anderen ervan.Tot nog,'Hij ging het bos in met een zwiepende staart.
Reageer (3)
En ik hoopte dat ze prinses zou worden. Dit is nog veel beter.
1 decennium geledenEn als die broer daar problemen mee heeft...
En allemaal dankzij mijn ‘zogenaamde’ broer Daniel. Thnx for sure bro!
1 decennium geledenOee, geen prinsesje maar een heuze koningin. Wauwie, dat heeft Bella ineens goed voor elkaar. (:
1 decennium geledenxx